משכנתא לעסק – מה זה ואיך זה עובד?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כתבה מרתקת ששודרה בימים האחרונים בערוץ טלוויזיה מוכר הובילה להתעניינות רבה בכל הנוגע לנטילת משכנתא לעסק. עובדה זו גרמה לנו להעלות את המדריך הנוכחי לאתר, שיציג בפני בעלי העסקים את ההגדרה של המשכנתא שמותאמת להם. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותהיו בטוחים שתגלו את המשכנתא שתחסוך לכם בהוצאות השכירות.

 

משכנתא לעסקים – מהי?

בדרך כלל, כשאנחנו שומעים את המושג "משכנתא", אנו מניחים שהכוונה היא להלוואה שמאפשרת לקנות דירה או בית פרטי למטרת מגורים. המצב הוא אכן כך בחלק מהמקרים, אך יש סוג נוסף של משכנתא שאינו נוגע לענייני מגורים. מדובר במשכנתא ייעודית עבור בעלי עסקים שרוצים לקנות נכס שישמש אותם למטרה עסקית כזו או אחרת. משכנתא זו ניתנת על ידי אחד מהגורמים הבאים:

  • בנק
  • חברה למימון חוץ בנקאי

 

חשוב לציין שהמשכנתא שפונה לציבור הפרטי ניתנת בתמורה להחזרים חודשיים. משכנתא לעסקים, לעומת זאת, ניטלת תוך העמדת הנכס כערובה להחזר התשלומים.

איש עסקים

זו הדרך שתוביל לקבלת המשכנתא

נטילת משכנתא לעסקים מצריכה הצגת תוכנית מימון עסקית ברורה שתכלול הסבר מפורט אודות המקורות הזמינים של ההכנסה. שכן, הגורם המממן רוצה לדעת שהלווה יוכל להחזיר בסופו של דבר את התשלומים. תהליך קבלת משכנתא זו דומה לזה שמתרחש בעת קבלת משכנתא לצרכי דיור. חשוב לציין שהתנאים של משכנתא לעסק עשויים לכלול במרבית המקרים סכום נמוך יחסית, משום שהערך של נכסי נדל"ן הינו נמוך יותר מנכסים שמשמשים למגורים.

 

החשיבות שבהסתייעות מצד גורם מוסמך

פנייה עצמאית מצד בעלי עסקים לבנקים ולחברות מימון חוץ בנקאיות עשויה להסתיים במפח נפש. שכן, אלה בודקים את הציציות של בית העסק. עליכם להסתייע ביועץ משכנתאות מוסמך, אם אתם רוצים להעלות את הסיכויים לקבלת אישור למשכנתא לעסק. שכן, זה יקצר את ההליך ויילווה אתכם לאורך כל הדרך, כדי שתוכלו לקבל את ההלוואה האטרקטיבית ביותר, תוך עריכת משא ומתן שיוביל לשיפור התנאים שהוצעו לכם בתחילה.

 

כך תגיעו ליועץ משכנתאות מומלץ ומוסמך

סביר להניח שאתם רוצים להיות בטוחים בכך שתקבלו ליווי מקצועי מצד יועץ משכנתאות שנחשב לשם דבר בתחום. אם כך, עליכם לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת, שיאפשר לקרוא חוות דעת עדכניות בנושא. נמליץ להשתמש במגוון פלטפורמות, כדוגמא, רשתות חברתיות, פורומים ולשונית הביקורות של גוגל. שכן, זו מרכזת את חוות דעת אמינות שנכתבו מצד לקוחות על יועצי משכנתאות שסייעו להם בעבר.

 

מילים אחרונות לסיום

חשוב להכיר מקרוב בהגדרה של משכנתא לעסק, כדי שניתן יהיה להתחיל בהליך באופן מקצועי. בשלב זה אתם יודעים מהי משכנתא מסוג זה ומה עליכם לעשות, במטרה להגדיל את הסיכויים לקבל אותה. נאחל כעת שתיישמו את הטיפ שהוצג קודם לכן, כדי שתוכלו לקבל את ההכוונה המקצועית הדרושה לכם.

משכנתא לעסקים