משקפי שמש שיתאימו לך – איך תתאים את משקפי השמש לצורת הפנים

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

התאמה של משקפי שמש לפנים עשויה להיות מורכבת עבור רבים. אנו בעצמנו גילינו לאחרונה שההימנעות שלנו מרכישה של משקפי שמש נובעת מקושי לבחור את הדגם המתאים ביותר לצורת הפנים שלנו. כדי לשים לזה סוף, החלטנו לצאת ולבדוק איך אחרים בוחרים את משקפי השמש שמתאימים להם בדיוק למבנה הפנים. הישארו אתנו ותגלו איך הם עושים זאת, כדי שתוכלו ליישם את העניין בעצמכם.

 

תכירו תחילה את הגורמים שליוו אותנו

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך להתאים את משקפי השמש לפנים שלכם, כדאי שתדעו מי הם האנשים שבזכותם מדריך זה עולה לרשת. מדובר בעצם ב – 10 אנשים שונים שפגשנו ברחוב אבל לא במקרה. עצרנו אותם בדרך לעבודה, לבית או לסופר פשוט כי רצינו לומר להם שהמשקפיים שלהם נראות ממש טוב על הפנים. על הדרך, סיפרנו להם שאנחנו כותבים סדרת מדריכים בנושא וביקשנו לשמוע איך הם מתאימים את המשקפיים לפנים. קיבלנו את התשובות שלהם ובחרנו להציג בפניכם 2 תשובות מתוכן ממש עכשיו.

 

איך להתאים את משקפי השמש לצורת הפנים? התשובה של שילה

שילה אמרה שיש לה דרך פשוטה למדי להתאים את המשקפיים שלה לצורת הפנים. לדבריה, גם היא חוותה בעבר קושי במציאת משקפיים, אך לפני כמה חודשים היא גילתה את האתר של חברת אופטיסטור. שם היא מצאה מגוון רחב של משקפי שמש שנראו לה מתאימות לטעמה (עניין חריג לדעתה). היא ביצעה רכישה של 2 זוגות דרך האתר וגילתה באופן מפתיע שהם מתאימים לה כמו כפפה ליד. לדבריה, כל אחד יכול למצוא באתר משקפיים שמתאימות לו בלי בעיה, רק צריך לנסות.

 

איך להתאים את משקפי השמש לצורת הפנים? התשובה של דן

דן ציין בפנינו שיש לו שיטה ממש טובה. הוא לוקח לקניות את הידידה הכי טובה שלו שמבינה לא מעט בסטייל. לדבריו, בכל פעם היא מאפשרת לו להראות לה מהם המשקפיים שהוא רוצה והיא פשוט אומרת לו לא על הכול. שכן, הוא בוחר משקפיים שלא מתאימות למבנה הפנים שלו. הידידה בוחרת לו בקלות 2 דגמים, כך שלדן נותר בסופו של דבר לבחור את הדגם שהוא אוהב ביותר מבין השניים.

 

איך אתם תתאימו את משקפי השמש לצורת הפנים?

עכשיו אתם יודעים שלכל אחד יש דרך משלו להתאים את משקפי השמש לצורת הפנים. אנו מוכרחים להודות שלא חשבנו מעולם על אחת מהדרכים הללו. שכן, תמיד סברנו שמדובר בעניין מורכב הרבה יותר. עכשיו, כשאנחנו יודעים מהן הדרכים האלו, נותר לנו ליישם את אחת מהן ולבדוק את העניין. אנו מזמינים אתכם לעשות את אותו הדבר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 2 הדרכים הטובות ביותר למצוא משקפי שמש שיתאימו לכל אחד מכם. אנו מאחלים לכם שתמצאו אותם במהירות.

גבר