5 מתנות נהדרות לצוות שאפשר לקנות אונליין

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

העובדים שלכם מסורים, והגיע הזמן קצת להחזיר להם אהבה.

קניית מתנה לעובדים מציבה בפניכם אתגר לא פשוט.

אתם רוצים לשמור על מקוריות מצד אחד, אבל גם לדעת שאתם קולעים בדיוק לטעם שלהם.

כמו שאתם בטח מבינים זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע ובדיוק בשביל זה הבאנו לכם מספר רעיונות למתנות, שאת כולן תוכלו לקנות באופן מקוון.

 

מה היתרונות של קניית מתנה אונליין?

קנייה של מתנות לעובדים לפסח דורשת מכם להשוות בין מורצים שונים, ולבדוק מה המתנה המתאימה ביותר לצוות שלכם. במקום לכתת את הרגליים שלכם בין החנויות בקניון תוכלו לעשות את כל התהליך הזה כשאתם יושבים במחשב שלכם במשרד. בנוסף, המתנות יגיעו עד אליכם, בלי צורך לאסוף אותן ממקומות שונים.

 

מה המאפיינים של המתנות?

כל המתנות שתמצאו פה הן מקוריות, כלומר סביר להניח שלא תראו כמותן והעובדים שלכם בוודאי יופתעו לקבל אותן. בנוסף, מדובר על מתנות שימושיות שהעובדים שלכם ישמחו לקבל ולא כאלו שיהיו מונחות בארון עד הסדר הבא.

 

הנה 5 מתנות נהדרות שניתן לקנות באופן מקוון:

  • משחקי חשיבה – משחקי חשיבה הם מתנה שגם תפתיע את העובדים שלכם, וגם תגרום לעובדים שלכם להפעיל את הראש ולהיות קצת יותר יצירתיים, אז אתם אפילו מרווחים ממנה. בנוסף, המתנה יכולה להיות קומפקטית כך שהעובדים שלכם יוכלו לקחת אותה איתם לכל מקום.
  • כוסות בעיצוב אישי – אם גם לכם מפריע שאף אחד במשרד לא זוכר מה הכוס שלו, וכל יומיים כולם מאבדים את הכוסות שלהם, יש לנו פתרון מצוין עבורכם. אתם יכולים להזמין כוסות מעוצבות עם השם של כל אחד ואפילו להוסיף את הלוגו של החברה. הכוסות ישרתו את העובדים וגם יצרו אווירה אחידה במשרד.
  • מארז בירות מושקע – תעשיית הבירות בישראל צמחה בשנים האחרונות בצורה חסרת תקדים, וזה יכול לעזור לכם להרכיב מארז של בירות בוטיק שיגיעו ישר אליכם. תוכלו להפתיע את העובדים שלכם עם בירות שהן מעולם לא הכירו ולהשאיר אותם עם טעם טוב בפה.
  • בקבוק יין עם מדבקה מעוצבת – יין הוא תמיד דבר טוב, והוספה של מדבקה עם ברכה מקורית לחג הופכת אותו למתנה מעולה.
  • מארז קפה יוקרתי – מי מאתנו לא אוהב קפה? אבל דווקא במתנה אתם יכולים לשדרג את הקפה מעבר לאבקה הרגילה שכולם שותים. פנקו את העובדים שלכם במארז יוקרתי של פולי קפה למכונת האספרסו או אפילו במטחנות קפה קטנות, הם ימשיכו להודות לכם על זה עוד הרבה זמן.

 

לסיכום:

קניית מתנה לעובדים שלכם מצריכה מכם מחשבה מקורית כדי להפתיע אותם עם משהו שיועיל להם מצד אחד אבל גם יהיה מקורי. לרשותכם מספר מתנות שאותן תוכלו לרכוש אונליין מבלי לצאת מהמשרד. כל מה שעליכם לעשות הוא רק לבחור מה המתנה שמתאימה לכם.

מתנה עם סרט