2 ניתוחים קוסמטיים לגברים שלא הכרתם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

גברים רבים לא מודעים לניתוחים קוסמטיים שונים שהם יכולים לעבור. אנו סוברים כי הדבר נובע מתוך  מחשבה מיושנת שהתחום פונה אך ורק לנשים. כדי לנפץ את הבועה הזו, יצאנו לבדוק מהם הניתוחים הקוסמטיים לגברים שלא כולם מכירים. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולהכיר אותם יחד מקרוב, ממש קרוב.

 

תכירו תחילה את המומחים שעזרו לנו להגיע על 2 הניתוחים האלה

רגע לפני שנציג בפניכם את 2 הניתוחים הקוסמטיים לגברים שלא הכרתם, עליכם לדעת שאת המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בתחום. שימו לב, מדובר בגברים שעברו את הניתוחים הללו. שכן, פרסמנו סקר קצר ובו כתבנו כי אנו תרים אחר מי שעברו ניתוחים קוסמטיים לגברים שנחשבים ללא מוכרים וקיבלנו מעל ל – 40 פניות. להפתעתנו, גילינו שיש 2 ניתוחים שנכתבו לנו מספר רב של פעמים במהלך הסקר והם אלו שנבחרו לככב כאן, במדריך הנוכחי. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייע לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותו, הוא עולה לרשת וצפוי להביא למודעות חיונית בקרב גברים רבים בישראל.

 

תכירו את הניתוח ה – 1 לגברים שכנראה לא הכרתם

הניתוח הראשון שכנראה לא הכרתם הוא ניתוח הקטנת חזה לגבר. אם אתם מרגישים שהחזה שלכם השתנה עם השנים והוא זקוק לשינוי או להקטנה, דעו שזה משהו שניתן לביצוע. ניתוח שכזה, בניגוד לדעה הרווחת בקרב גברים רבים, אינו מיועד אך ורק לנשים. יש רופאים שונים שזו ההתמחות שלהם, לבצע ניתוחי הקטנת חזה לגברים.

 

תכירו את הניתוח ה – 2 לגברים שכנראה לא הכרתם

הניתוח ה – 2 שסביר להניח שלא שמעתם עליו עד היום הוא ניתוח הרמת עפעפיים. שכן, גם כאן מדובר בתחום שיש מי שסוברים שהוא נוגע אך ורק לנשים, אך אנחנו כאן כדי לומר לכם כי זו טעות. גם גברים יכולים לעבור ניתוח להרמת עפעפיים. אם אתם מרגישים שיש לכם צורך בניתוח שכזה, כדאי שתבדקו פרטים אודותיו ותיצרו קשר עם מכון שמתמחה בתחום.

 

טיפ לבחירה נכונה במכון מומלץ

אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו פנינו כי חשוב להציג טיפ שנוגע לבחירה נכונה במכון מומלץ לבצוע הניתוחים הקוסמטיים שלעיל. שכן, לדבריהם, יש לצערנו, לא מעט מכונים שהם לא מקצועיים מספיק. ראוי להימנע מלהגיע אל מכונים מסוג זה. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות, עליכם לפנות אל חכמת ההמונים באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  1. לפרסם פוסט בפייסבוק ולבקש פרטים והמלצות על מכון מסוים
  2. לשאול מכרים שעברו את הניתוח המדובר
  3. לקרוא חוות דעת ברחבי גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 2 הניתוחים הקוסמטיים לגברים שכנראה לא הכרתם. כעת, כשאתם מכירים אותם, עליכם רק לתאם לעצמכם תור.

גבר שרירי