בואו ללמוד על סוגי המתנפחים הנכונים ביותר ליום הולדת

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בחירת מתנפחים ליום הולדת צריכה להיות מותאמת גיל ומתאימה בגודל למספר הילדים, על מנת שישחקו בצורה מרווחת ולא יחכו הרבה בתור.

המאמר יציג סוגי מתנפחים שכדאי לבחור ליום הולדת.

 

מתנפחים המתאימים למשחק תחרותי

בחירת מתנפחים להשכרה צריכה להיות מושכלת. יש לקחת בחשבון שכל הילדים ירצו להשתתף ולא לחכות זמן ארוך בתור, שיהיה להם מקום מרווח כדי שלא ימעדו ויפגעו אחד בשני ושהמתנפחים יהיו יציבים ובטיחותיים. מתנפחים למשחק מתאימים לגיל 5-15 הם מתנפחים שאינם מיועדים לקפיצה אלא למשחק תחרותי ומהנה. בין המתנפחים הללו ניתן למנות סוגים כמו קליעה למטרה עם חישוקים בעפרונות, קליעה לסל, שער לכדורגל, קליעת כדורים לחורים ועוד. ניתן לחלק את המוזמנים לקבוצות ליד כל מתנפח ומדי פעם לדאוג שיעשו סבב ויחליפו משחק. כך כולם ישתתפו וייהנו ממספר מתנפחים.

 

מתנפחים לקפיצה והוצאת מרץ

מתנפחים מסוג זה הם מתנפחים הכוללים פעילות גופנית בעיקר על ידי קפיצות. ישנם אף מתנפחים הכוללים משטח לקפיצה עם מגלשה, מתנפחי קפיצה בצורת טירה, מתנפחים מאתגרים הכוללים טיפוס ומעבר במקומות צרים ומתנפחים צבעוניים בכל הגדלים ובכל הצורות. הבחירה של המתנפחים לקפיצה מחייבת תכנון של כמות המוזמנים וגילם כדי שלא יתקלו אחד בשני. גם במקרה הזה מומלץ לעשות טור ליד המתנפח ובכל פעם לתת ל-4-5 ילדים לקפוץ לפרק זמן ולהחליף עם האחרים. אפשרות נוספת היא להשכיר מספר מתנפחים או חבילת מתנפחים שהיא זולה יותר. כך יותר ילדים ישתתפו בו זמנית בפעילות ויוציאו אנרגיות יחדיו.

 

מתנפחים לפעוטות

כשמדובר בילדים בגיל 3-4 מומלץ לבחור ליום ההולדת מתנפחים מרווחים הכוללים משטח קפיצה ומגלשה. בנוסף, יתאימו מתנפחי ג'מבורי פעילים ואפילו בריכה קטנה מתנפחת במידה ויש בקרבה צינור מים. בכל מקרה המתנפחים לילדים בגיל זה מחייבים השגחה צמודה ושמירה על החוקים והסדר. לפיכך, כאשר שוכרים מתנפחים חייבים לבדוק שיש להם תו תקן של מכון התקנים ושהם מתוחזקים כהלכה.

 

מתנפחים למים

במידה ואתם חוגגים יום הולדת בבריכה הביתית או בבריכה אותה שכרתם לצורך האירוע, מומלץ לשדרג את האירוע עם מתנפחים למים הכוללים מגלשות רטובות, תותחי קצף, משפריצי מים וכד'. מתנפחים מסוג זה יתאימו רק לגיל הבוגר ולילדים שיודעים לשחות. לחילופין ניתן להשכיר מתנפחים עם מגלשות אותן מרטיבים בעזרת צינור כדי שהילדים יחליקו עליהם בקלות.

 

בחירה נבונה של מתנפחים

את בחירת המתנפחים יש לעשות בחברת השכרה אמינה ומקצועית, בעלת רישיונות ורמת תחזוקה גבוהה. חשוב לבדוק חבילות, מבצעים ולהשוות מחירים בין החברות השונות. על מנת להפעיל את המתנפחים תזדקקו למפוח ולגנרטור במידה ואין נקודת חשמל במקום האירוע. לפיכך, חבילות הכוללות גנרטור וכבל מאריך יהיו יעילות יותר. בנוסף, מתנפחים להפעלה עצמית צריכים להיות קלים ומותאמים לנשיאה וניוד ברכב הפרטי כדי לא להוציא עלויות נוספות על הובלה.

 

סולם טיפוס