3 פיצ'רים בשעון חכם שכל אחד צריך להכיר

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

השעון החכם נכנס לחיינו לפני מספר שנים והוא עבר בדרכו הארוכה מקצה שיפורים רחב עם ליטושים והתאמות מיוחדות וזאת כדי לאפשר לו להתרומם ולהיות מוצר בלתי נפרד לאוהבי הגאדג'טים.

ישנם המון מותגים של שעונים חכמים וכולם רוצים לייצר שעונים עם הרבה אפשרויות ופיצ'רים, אך כמובן שבניגוד לטלפון החכם, השעון הינו מוצר הרבה יותר קטן וזהו אתגר שצריך לעבור כדי שהשעון יתפוס אצל הקהל

הרחב.

 

מערכת הפעלה תואמת לטלפון שלכם

אתן מעונייות לקנות שעון יד לגבר כמתנה לכבוד הולנטיין? אז כדאי שתדעו ששעונים חכמים מכילים הרבה פיצ'רים מעניינים אך ישנן תכונות מינימליות שחייבות להיות לשעון, כאשר הדבר הכי חשוב זה התאמה בין השעון לטלפון שכן אם הסמארטפון שלכם לא מסתנכרן עם השעון, ניצול השעון יהיה מינימליסטי. ישנם שעונים שיעבדו רק עם סמארטפון מסוג אפל ואילו ישנם שעונים שיתאימו גם לאפל וגם למכשירים עם מערכת אנדרואיד. להתאמה אופטימלית, מומלץ לחבר טלפון אנדרואיד  עם שעון חכם של סמסונג/גוגל כדי למקסם את החווית משתמש.

 

תצוגה

פרט לצבעים ועיצובים ישנם פיצ'רים מתקדמים של תצוגה שמייעלים את השעון, כמו למשל: התאמת התצוגה לאור של השמש/תאורת לילה כך שתוכלו לראות את המסך בצורה מיטבית בהתאם לרמת התאורה שבה אתם נמצאים. דבר נוסף הוא צג LCD לעומת צג AMOLED כאשר הראשון חסכוני מבחינת הבטרייה ויותר איכותי שיש אור. אחרי הפרקטיקה אפשר להתפנות לעיצוב, שכן השעון הוא גם פריט אופנתי ולכן צריך עיצוב מדליק ומעניין.

 

טעינה מהירה וסוללה חזקה

שעון חכם, כמו טלפון חכם, הוא בעל בטרייה שמצריכה טעינת חשמל. זאת לעומת שעון רגיל עם בטרייה שמחליפים כל פעם. שעונים חכמים חדשים יכולים להחזיק מעמד בלי טעינה עד יומיים, כתלות בשימוש. אם מדובר בשעון שניתן גם לדבר דרכו אז יש צורך להטעין כל יום. חשוב לרכוש שעון שיש לו טעינה מהירה וגם שאפשר להטעין אותו עם מטען אלחוטי. אם אתם רוצים משהו באמצע אז אפשר גם שעון חכם בלי מסך מגע ואז מדובר בחיי סוללה ארוכים הרבה יותר.

 

לסיכום

אם אתם אוהבי הז'אנר ומבינים עניין, ענידת שעון חכם על פני שעון רגיל בהחלט עושה את החיים שלנו קלים יותר ואנחנו יכולים להיות מחוברים כל הזמן לטלפון אפילו אם הוא נמצא בתיק. שעון חכם הוא אמצעי יעיל מאד למי שעובד באופן שוטף עם הסמארטפון שלו או אלו שמתמקצעים בספורט למשל. כפי שכתוב, פרטמטרים מינימליים שכדאי שיהיו זה התאמה למערכת הפעלה של הטלפון שלכם, סוללה חזקה ותצוגה נוחה. מעבר לזה תתפראו עם כל ההיצע שיש והעיצובים המיוחדים. שעון חכם יכולה להית מתנה נהדרת לכל אירוע, החל מיום הולדת דרך מתנת פרישה או סתם פינוק לעצמכם

שעון דיגיטלי