איך למצוא פתרון לבעיית נדודי השינה דרך הטלפון?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אין ספק כי הסמארטפון שינה את העולם בו אנו חיים. כיום אנו נמצאים בלחיצת כפתור מכל דבר ואנו יכולים בשנייה להגיע למידע שבעבר היה לוקח לנו שבועות למצוא אותו.

כך לדוגמא אפשר בשנייה להבין איזה אוטו הכי כדאי לנו לקנות או איזה מייבש כביסה יהיה הטוב ביותר בשבילנו.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי באמצעות הסמארטפון אפשר גם למצוא מידע לפתרון של בעיות השינה שלנו.

עם זאת, אנו חייבים לציין כי הסמארטפון יכול לסייע לנו רבות ללמוד על השינה של בני אדם אך הוא אינו מהווה תחליף לייעוץ שינה מקצועי.

עליכם לדעת כי הרמה המקצועית של החומר שנמצא באינטרנט היא ירודה באופן יחסי ולכן הדרך הטובה ביותר לשפר את השינה שלכם היא לפנות אל יועץ או יועצת שינה איכותיים ומקצועיים אשר יסייעו לכם לישון טוב יותר.

 

האם ייעוץ שינה יכול לסייע לשינה של תינוקות?

אין ספק כי מי שישנים הכי גרוע בדרך כלל אלו הם תינוקות. כל הורה טרי יודע כי הלילות שלו יהפכו לסיוט מרגע לידת התינוק ולכן עולה השאלה האם אנו יכולים לעשות משהו בכדי להחזיר את התינוק לשינה רגילה. אם כן אתם צריכים לדעת כי יועץ שינה יכול לסייע לכם רבות בכל הקשור לשינת תינוקות והוא יכול ללמד אתכם איך התינוק שלכם ישן טוב. בין היתר הוא ימליץ לא לתת בלילה אוכל לתינוק, הוא ייעץ לכם לקבוע שגרה לפני שהולכים לישון כמו מקלחת, ארוחת ערב וסיפור לפני השינה ולכן הצעד החכם ביותר אם אתם הורים לתינוק זה לפנות אל יועצת או יועץ שינה.

 

שימו לב לשאלה האם יועצת השינה למדה את התחום?

עליכם להבין כי נדודי שינה בין אם הם קורים לילדים או למבוגרים הם לא משחק ילדים. לכן כדאי לפנות אל יועצת שינה ועדיף שזו תהיה היועצת הטובה ביותר שיש. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אתם צריכים להיזהר מחאפרים בתחום היעוץ ועליכם לשים לב באיזה יועצת שינה אתם בוחרים. אנו רוצים להמליץ לכם כאשר אתם באים לבחור ביועץ שינה לשים לב האם היועצת או היועץ למדו את התחום. אל תתביישו לשאול אותם לפני אתם בוחרים בהם מכיוון שלימודים משמעם ידע רחב יותר על שינה ולכן יועץ או יועצת שלמדו את המקצוע יסייעו לכם הרבה יותר מאשר אדם שלא למד את המקצוע.

 

האם יש דבר כזה רופא שינה?

עליכם לדעת כי כיום יש גם דבר כזה שנקרא רופאי שינה ואתם יכולים לפנות גם אליהם בכדי לערוך בדיקות למה אתם לא ישנים טוב. על רקע זה אנו חייבים לציין כי גם אם אתם פונים אל רופא שינה אתם צריכים עדיין לפנות גם אל יועץ שינה מכיוון שיש הבדלים גדולים בין התפקידים של כל אחד מהם וזה משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון.

 

אישה ישנה