אתה מתחיל תואר בקרוב? זה הציוד שחשוב לקנות!

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

להתחיל תואר חדש! מרגש ממש כמו לעלות לכיתה א'. ביום אחד החיים פתאום הופכים להיות עמוסים הרבה יותר. פתאום צריך ללמוד לשלב בין לימודים, עבודה, בן או בת זוג וחיי משפחה! אתגר חדש ומעניין שיגרום לך לפרוח ולגדול. אבל לפני שמגיעים לכל העומס הזה, ישנם כמה דברים שחשוב מאוד לקנות לפני שמתחילים את התואר. אנחנו נפרט על זה מיד!

 

קודם כל, מחשב

לא משנה מה אתה לומד שזה יהיה אומנות, כלכלה, פסיכולוגיה, משפטים וכו'… אתה תצטרך מחשב נייד. מרצים באוניברסיטה לא מכירים את המילה ״להאט״ ולרוב מדברים בקצב שיא! בחירת מחשב מתאים לסטודנטים הוא דבר חשוב מפני שלא כולם צריכים את אותו הדבר בדיוק. לדוגמא, סטודנט אשר לומד גרפיקה יצטרך מחשב עם מעבד חזק יותר מסטודנט שלומד כלכלה. תבדוק על זה קצת יותר לעומק כך שתוכל לרכוש את המחשב שהכי מתאים לצרכים שלך!

גאדג'טים

כלי כתיבה

נכון שיש מחשב כדי לכתוב את הסיכומים הכי טובים שלך אך, ברגעים בהם אתה תצטרך לחזור על החומר, כלי כתיבה יעזרו לך מאוד. כאשר אנחנו כותבים, החומר נכנס לראש שלנו בקלות ובצורה טובה יותר. אם אתה בתואר שקשור באומנות, זאת לא שאלה בכלל – כלי כתיבה הם הדבר החשוב ביותר שאתה צריך לרכוש לפני כניסתך ללימודים!

 

קופסאות אוכל

אנחנו הרבה פעמים שוכחים את זה אבל חשוב שיהיו לך קופסאות אוכל בבית. רוב הסטודנטים נמצאים שעות ארוכות באוניברסיטה ולכן אוכלים שם יותר מארוחה אחת ביום. וכמו כל סטודנט טוב, אין אפשרות להרוויח כסף כמו קודם לכן. אתה לא תוכל להחזיק אם תלך לקנות אוכל בקפיטריה גם בבוקר גם בצהריים וגם בערב – וחוץ מזה, אין כמו אוכל טרי שמכינים בבית.

 

בקבוק מים

עוד דבר חשוב חוץ מקופסאות האוכל הוא – לקנות בקבוק מים! יש שיטה טובה כדי לגרום לאנשים לשתות במהלך היום ואנחנו עכשיו נספר לך מה השיטה: תקנה את הבקבוק מים הכי לא נוח שתוכל למצוא כך שרק תרצה לסיים את המים שנמצא בתוכו! שיטה מנצחת לאנשים שלא אוהבים לשתות הרבה!

 

תיק

חשוב לקנות תיק שיהיה לך מספיק נוח כדי שתוכל לסחוב אותו במשך שעות ארוכות בלי שהוא יכאב לך. תיק מספיק גדול כך שתוכל להכניס בו גם את המחשב שלך, את כלי הכתיבה שלך ואת קופסאות האוכל שהכנת בבית. עדיף להיות עם תיק אחד גדול יחסית מאשר עם תיק קטן וכמה שקיות בידיים. תבדוק קצת מה האופציות העומדות בפניך ותבחר במה שיהיה לך הכי נוח!

 

לסיכום

לפני שאתה עולה לכיתה א' של אנשים בוגרים, תעשה לעצמך רשימה. לפי סוג התואר שלך תצטרך דברים שונים אבל ישנם כמה דברים אשר רלוונטיים לכל תואר כמו לדוגמא מחשב נייד, כלי כתיבה, קופסאות אוכל ותיק! תעשה קצת חקר שוק ותבדוק מה הכי משתלם לך. התחלות חדשות הן מרגשות. אז שיהיה לך המון בהצלחה!

אטרקציות לאירועים