קידום אפליקציות – איך באמת עושים זאת

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

יש מגוון עצום של אפליקציות מתחומים שונים שמוצעות לגולשים במכשירים הניידים. עובדה זו הובילה די מהר לצורך בקידום אפליקציות. המדריך הנוכחי ירכז בפניכם את כל הפרטים החשובים על הליך זה. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לבצע אותו באופן הטוב ביותר.

 

קידום באמצעות יצירת עמודים אטרקטיביים

אתם כנראה מכירים את עמוד האפליקציות הקלאסי, זה שמציג בפני המשתמשים את הלוגו של האפליקציה, תמונות ותיאור כללי אודותיה. אם אתם רוצים לקדם את האפליקציה שלכם על הצד הטוב ביותר, עליכם להשקיע בכל אחד מהפרטים הללו.

בשלב הראשוני תצטרכו ליצור לוגו ייחודי שימשוך את הגולשים. לאחר מכן, עליכם לנסח תיאור קצר (מספר שורות) ומשכנע שיגרום למשתמשים להבין כי הם צריכים להשתמש באפליקציה שלכם. לסיום, כדאי שתוסיפו מספר מילים שיציגו את העדכונים החדשים שבוצעו לאחרונה באפליקציה. מידע זה יאפשר לגולשים לראות שאתם מבצעים שיפורים באופן שוטף.

קידום באמצעות יצירת עמודים אטרקטיביים

קידום באמצעות מילות מפתח

את הליך הקידום שיוצג בפניכם בפסקה זו אתם לא תוכלו לבצע באופן עצמאי. שכן, עליכם לפנות אל שירות ASO על ידי מומחה SEO טכני שיבצע מחקר מעמיק בתחום. מחקר זה יאפשר לכם בסופו של דבר להזין את מילות המפתח המתאימות ביותר לתוכן האפליקציה, כדי שזו תופיע בדירוג גבוה.

יכול להיות שאתם תוהים לגבי עניין זה. שכן, יש משתמשים שבוחרים את האפליקציות החדשות שלהם בהתאם לפופולאריות, אבל יחד עם זאת, יש מי שמעדיפים לערוך חיפוש עצמאי תוך שימוש במנוע הפנימי של חנות האפליקציות. לכן, חשוב שתכירו באפשרות זו שתאפשר לכם לקבל את מילות המפתח המתאימות.

 

דירוגים גבוהים

עכשיו, אחרי שהזנתם את מילות המפתח שיקדמו אתכם באפליקציית Google Play, אתם צריכים לעבוד על הביקורות שלכם. שכן, האלגוריתם של חברות הענק אפל וגוגל צפוי לבדוק את שני המשתנים הבאים:

  1. מספר הביקורות שתקבלו
  2. כמות ההורדות

האפליקציה שלכם תקודם ככל שיהיו לה יותר הורדות וביקורות טובות. לכן, עליכם לפנות אל המשתמשים באפליקציה ולבקש מהם לדרג את חווית השימוש בה. מדובר למשל במודעה שיכולה להופיע לאחר כמה ימים של שימוש באפליקציה.

דירוגים גבוהים

טיפ חשוב: תפנו אל המומחים

קידום של אפליקציה זה לא עניין של מה בכך. יש מי שבוחרים לבצע את ההליכים שצוינו לעיל באופן עצמאי, אך הם צפויים לגלות בסופו של דבר שהקידום לא הביא לתוצאה המיוחלת. כאמור, אנו ממליצים לפנות אל מומחים בתחום שיבצעו עבורכם את ההליך מתחילתו ועד סופו.

 

לסיום

קידום איכותי של אפליקציות מתבצע תוך היכרות עם אפשרויות שונות. בשלב זה אתם יודעים כי עליכם לקדם את האפליקציה באמצעות קידום מילות מפתח, יצירת עמודים אטרקטיביים וקבלת דירוגים גבוהים. כך שנותר לכם רק לפנות אל המומחים בתחום ולהיות בטוחים בכך שהאפליקציה שלכם תגיע למקומות הראשונים תוך זמן קצר.

קידום אפליקציות - איך באמת עושים זאת