רכישת בגדים אונליין דרך הסלולר – כך תעשו זאת בצורה יעילה

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כמעט הכל אפשר לעשות היום מהסמארטפון.

ניהול יומן, שיחות וידאו, מעקב אחר הרגלים וכן – גם קניות! הנייד הולך איתנו לכל מקום והופך את השימוש בו לפשוט ולזמין במיוחד.

עם זאת, שופינג מהנייד אינו זהה לחוויית השופינג בקניון, ולעיתים גם לא לקניות מהמחשב.

אז איך אפשר לקנות בגדים דרך הנייד בצורה יעילה? קבלו את המדריך המלא.

 

קודם כל, למה באינטרנט?

ראשית, מדובר בתהליך נוח מאוד. בעוד ללכת לקניון מצריך מאיתנו לצאת מהבית, למצוא חניה, לשוטט עם שקיות בין חנויות הקניון ולעמוד בתורים בקופות או בתאי ההלבשה – הזמנת בגדים אונליין דורשת גישה לאינטרנט וכרטיס אשראי. מגוון עצום של סגנונות בגדים ונעליים מכל העולם יכול להגיע ממש אל פתח הבית שלכם, ובדרך כלל במחירים מאוד משתלמים.

 

אפליקציות

כמעט לכל אתר שמוכר בגדים באינטרנט (או לכל הפחות לגדולים מביניהם) ישנה אפליקציה ייעודית לנייד. באפליקציה אפשר לפתוח משתמש, לסמן פריטים שאהבתם או לבקש עדכונים על פריטים שאזלו במלאי. הכל שמור עבורכם והמידע יהיה זמין בכל פעם שתיכנסו לאפליקציה, בשונה מאתר אינטרנט אליו יש להתחבר בכל כניסה מחדש. חלק מהאפליקציות אף מציעות הנחות וקופונים ייחודיים לרוכשים דרך הנייד, ומתגמלות אתכם בתמורה לשימוש בהן ע"י צבירת נקודות או הנחה מוגדלת. הורידו לנייד את האפליקציות של אתרי האופנה האהובים עליכם והם יבואו איתכם לכל מקום.

 

אמינות ותשלום מאובטח

כשמבצעים תשלום בכרטיס אשראי באמצעות הטלפון הנייד, חשוב לשים לב שאנחנו משלמים לאתר או אפליקציה אמינים, וכי התשלום נעשה בצורה מאובטחת (SSL). אם מדובר באפליקציה או אתר חשודים, מומלץ לא להזין אליהם פרטים אישיים או פרטי אשראי מחשש לנסיונות פישינג ודליית מידע. בכדי להגן על פרטי כרטיס האשראי שלכם, ודאו כי האתר או האפליקציה מהם אתם רוכשים מוכרים ואמינים, ויגנו על פרטיכם האישיים ועל פרטי כרטיס האשראי שלכם.

 

מידה ללא מדידה

אחד ההבדלים הגדולים בין רכישת בגד בחנות לבין הזמנתו באופן מקוון הוא היעדר מרכיב המדידה בחנות. ההזמנה נעשית על סמך היכרות עם המידות שאנחנו לובשים בדרך כלל, ואינה תואמת באופן מושלם למידות השונות אותן מציעות חברות האופנה. לכן בחירת המידה היא סוג של השערה – לעתים מדויקת, ולפעמים רחוקה מאוד מהמציאות. אז איך אפשר לבחור מידה בלי למדוד את הבגד? רוב חברות האופנה מהן אפשר לקנות בגדים באינטרנט מספקות טבלת מידות המפרטת את ההיקפים בכל מידה שהיא מספקת. כך, בטרם הקניה, אפשר למדוד את ההיקפים שלנו בעזרת סרט מדידה ולהשוות למידה המתאימה בטבלה. בנוסף, לעתים ניתן לראות תמונות של הדוגמן/ית לובשים את הבגד, וכן תמונות של גולשים שרכשו אותו בצירוף המידות שהם לובשים – זוהי צורה נוספת לקביעת המידה המתאימה לכם בהתבסס על רכישות של אנשים אמיתיים.

 

מטבע מקומי

אפליקציות בין לאומיות לקניית בגדים מספקות לגולש אפשרות להתאים את האתר לשפת האם שלו, כמו גם למטבע בו משתמשים בארץ מגוריו. כך, אם תסמנו את מדינת ישראל – תוכלו לגלוש באפליקציה בעברית ולראות את המחירים בשקלים. עם זאת, פעמים רבות השימוש במטבעות אחרים עשוי להשפיע על מחיר המוצר ולייקר / להוזיל אותו. כך כדוגמא, חולצה יכולה לעלות 60 שקלים כאשר מוגדר מטבע ישראלי, 16 לירות שטרלינג (ששוות לכ – 70 שקלים) במטבע בריטי או 1000 רובל (ששווים לכ – 44 ש"ח) במטבע רוסי. מומלץ לשחק עם ההגדרות באפליקציה ולמצוא את הדרך הכי זולה ומשתלמת לקניית הבגד המבוקש.

 

השוואת מחירים ומבצעים

מכיוון שכל אפליקציות השופינג ואתרי האופנה נמצאים אצלנו בנייד במרחק לחיצה – קל מאוד לערוך השוואת מחירים בין פריטים דומים באתרים שונים. כך אפשר לבדוק איפה כדאי לקנות את המעיל ההוא שממש רצית, או באיזו אפליקציה יש את ההנחות הכי גדולות נכון להיום. בזמן שיטוט בקניון אנחנו לא נוטים להשוות מחירים, אלא מתייחסים לכל חנות בפני עצמה. ההשוואה היא כלי חשוב שעוזר לנו לקנות בצורה חכמה, ובעזרת הנייד היא גם קלה ליישום.

 

לסיכום

קניית בגדים בקליק מהנייד היא חוויה פשוטה ונוחה, והיא חוסכת לנו זמן רב – ובדרך כלל גם כסף. בכדי לקנות חכם ויעיל בעזרת הנייד מומלץ להשתמש באפליקציות ייעודיות, להשוות מחירים והנחות בין האפליקציות והאתרים השונים, ואפילו בין ההגדרות השונות של אותו האתר. כמו כן, חשוב לקנות רק מאתרים אמינים שלא יסכנו את פרטי האשראי שלנו, ולבדוק מהי המידה המתאימה לנו בכל אתר בעזרת טבלת המידות ו/או תמונות הגולשים. שופינג נעים!

 

עמוד מכירות