איך לבצע רכישת עוקבים לאינסטגרם דרך הטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

את הרשת החברתית אינסטגרם אין צורך להציג.

אינסטגרם הפכה לאחת הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר בעולם עם מעל למיליארד משתמשים, ובנוסף לכך נחשבת לרשת מגוונת מבחינת חתכי אוכלוסייה וגילאים.

עובדות אלו הפכו את הרשת לפלטפורמה אידיאלית לשיווק עסקי, וזאת יחד עם האפשרות באינסטגרם לחשבון עסקי ואפיקי הקידום השונים.

אחת הדרכים להצלחה באינסטגרם היא רכישת עוקבים, לייקים וצפיות בסטורי. כך תעשו זאת

 

המפתח להצלחה באינסטגרם

במאמר זה נעסוק ברכישת עוקבים באינסטגרם, אך לפני זה חשוב להבהיר שעל מנת שחשבון אינסטגרם יצליח יש לשתף תוכן איכותי שמשתמשים יאהבו ולהשתמש בטכניקות קידום נוספות. רכישת עוקבים מסייעת מאוד לקידום הפרופיל שלכם, אך ללא תוכן איכותי אתם תישארו בעיקר עם העוקבים הקנויים וזו לא המטרה. הפרופיל שלכם צריך להיות מעניין, למשוך את העין ולהיות בעל ערך מוסף למשתמשים אותם אתם מעוניינים למשוך לעמוד.

 

מדוע כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם?

יש לא מעט אנשים שיש להם התנגדות אוטומטית לקניית עוקבים באינסטגרם וזה נראה להם כמו רמאות והוספת נפח לא אמיתי. לדעתנו מדובר בתפיסה שגויה, ואנשים שנמנעים באופן עקרוני מקניית עוקבים מפספסים דרך קלה וזולה באופן יחסי להגדלת החשיפה של הפרופיל והגעה לעוקבים אותנטיים.

כאשר אתם רוכשים עוקבים באינסטגרם, בהנחה ומדובר בעוקבים איכותיים ואמיתיים אתם קודם כל מקדמים את הפרופיל שלכם באלגוריתם של אינסטגרם. האלגוריתם של אינסטגרם מורכב, אך באופן בסיסי אחד הפרמטרים המשפיעים הוא כמות העוקבים, שכן פרופיל עם הרבה עוקבים הוא פרופיל שמסווג ככזה שמשתף תוכן מעניין ורלוונטי. עם החשיפה שהפרופיל מקבל נחשפים אליכם יותר משתמשים ואם הם אוהבים את התוכן שלכם הם הופכים לעוקבים אותנטיים. כך העוקבים הקנויים שלכם מביאים עוקבים שיש סיכוי שיוציאו כסף בעסק שלכם.

בנוסף, כמות עוקבים היא דבר חשוב מאוד לנראות של העמוד שלכם. כשמשתמש נכנס לעמוד עסקי הוא ישר בודק כמה עוקבים יש לעמוד, כאשר ההנחה היא שעמוד פופולארי עם מספר עוקבים גדול הוא עמוד של עסק מצליח – ולהצלחה של עסקים יש סיבה.

 

כיצד רוכשים עוקבים דרך הטלפון?

קניית עוקבים אמיתיים באינסטגרם היום קלה מתמיד, בין אם אתם רוכשים דרך המחשב ובין אם במובייל. כל שיש לעשות זה להיכנס לאתר של חברת PWR, להגדיר את כמות העוקבים שאתם מעוניינים לקנות, להזין חשבון אינסטגרם ופרטי תשלום ותוך זמן קצר כבר תראו עלייה של כמות העוקבים בפרופיל שלכם.

 

שמירה על איזון בין עוקבים, לייקים וצפיות בסטורי

חשוב לדעת כי אינסטגרם לא רואה בעין יפה קניית עוקבים, וכדי שלא "יעלו עליכם" מומלץ לשמור על איזון בין כמות העוקבים, הלייקים והצפיות בסטורי. PWR מוכרת עוקבים, לייקים וצפיות בסטורי כך שתוכלו לבחור כמה אתם רוצים מכל דבר ולהקנות לפרופיל שלכם מראה אמין של פרופיל ויראלי ואיכותי.

 

אפליקציות