רשימת הגאדג'טים החדשים המומלצים בכל בית

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בשנים האחרונות נדמה כי המילה ״גאדג׳ט״ נמצאת בכל מקום.

אמנם למונח אין הגדרה מדויקת בעברית, וגם אין מילה מקבילה שהיא לא לועזית, אבל אין ספק שהמונח כבר הפך להיות חלק מהלקסיקון היום-יומי.

ניתן לומר שהגאדג׳טים באו להקל על חיי היום יום שלנו באמצעות טכנולוגיה לא מסובכת, ובגלל זה אנחנו כל-כך מכורים אליהם. מאפיין נוסף שיש לגאדג׳טים זה שהם תמיד טרנדים.

לא מדובר כאן בטכנולוגיות מסובכות, כך שנורא קל להתאים את המוצר לרחשי הקהל.

לכן, כל שנה מגיע גל של גאדג׳טים חדשים ומלאי שיק, ולנו רק נותר לסקור את הגאדג׳טים החדשים המומלצים בכל בית.

 

צעצועים לילדים? מעכשיו רק גאדג׳טים

הילדים של היום כבר לא מסתפקים בחתיכת פלסטיק בשביל לשחק איתה. הם גדלים בתוך תנופה טכנולוגית וגם הם עצמם זקוקים לגירויים אינסופיים. גאדג׳טים לילדים יהיו לרב משחקים שמותאמים לכל מיני גילאים, ושיש בהם משהו שונה עם ערך טכנולוגי מוסף. כך הטכנולוגיה עונה על צרכי הילדים שזקוקים לגירוי מתמיד. למשל, גאדג׳ט חדש לגילאים הנמוכים הוא רובוט דינוזאור חכם. מדובר בצעצוע בצורת דינוזאור, כאשר החלק הגאדג׳טי שלו זה שהוא משנה קולות באמצעות חיישני מגע. עוד גאדג׳ט חדש לילדים, אם כי בגילאים יותר מפותחים, זו מכונית מטפסת על הקירות. אם בעבר נהנו רק ממכונית עם שלט שנוסעת במישור, הרי שכיום ניתן ליהנות מגאדג׳ט של מכונית מטפסת על הקירות! קיים גם מיני רחפן עם שלט רחוק, כאשר הוא מיועד לילדים שיותר אוהבים אתגרים בבית.

 

גאדג׳טים פרקטיים לבית

מאז המהפכה התעשייתית, הלכו והתקצרו עבודות הבית בזמן רב. אם בעבר על מנת לעשות כביסה היה צריך ללכת לנהר הסמוך ולבזבז חצי יום, הרי שמכונת הכביסה ניקזה את הזמן הזה לשעה בלבד. כך גם קורה בתחומים נוספים בשנים האחרונות, באמצעות מהפכת האינטרנט. וכך, גאדג׳טים חדשים משדרגים את איכות החיים שלנו בבית. למשל, מגהץ קיטור ידני הוא גאדג׳ט לא פחות מגאוני שרצוי ולכולם יהיה כזה בבית. ניתן באמצעותו לגהץ פריט בודד כמו למשל חולצה, בלי להוציא מגהץ גדול וקרש גיהוץ. גאדג׳ט נוסף שיקל עליכם הוא מנורת לד חשמלית משולבת עם מטען QI. כך במקום שני מוצרים, תקבלו מוצר אחד המכיל את שניהם.

 

גאדג׳טים לקישוט הבית

עם כל הכבוד לצורך ופרקטיקה, אין יותר כיף מלהשתמש בגאדג׳טים על מנת לשדרג את נראות ותחכום הבית. אם אתם בעניין של רטרו, אז אחד הטרנדים החדשים בתחום היא מנורת לבה עם רמקול בלוטוס מובנה. כך תוכלו ליהנות מהמנורה האהובה בגרסה מתוחכמת במיוחד. אם אתם אנשים שלא אוהבים להתעורר מוקדם בבוקר, שעון מעורר בצבעים יכול להמתיק את הגלולה. גאדג׳ט חדש ומגניב במיוחד לחדר הילדים הוא פרח רוקד ושר, כאשר הוא מזיז את עלי הכותרת שלו בהתאם לקצב המוזיקה.