לא מה שחשבתם: כך מעצבים אפליקציות

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

האפליקציות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. הטלפן הנייד שלנו מכיל אפליקציות רבות, וכמעט כל פעולה שאנחנו מבצעים ביום יום נעשית דרך אפליקציה כזו או אחרת. עיצוב של אפליקציה הוא תהליך מורכב, ויש צורך לבצע אותו בצורה מדורגת. אנחנו כאן כדי לספר לכם על השלבים החשובים בדרך לאפליקציה משלכם.

 

אפיון

השלב הראשון של עיצוב אפליקציה הוא שלב שלמעשה כלל לא נוגע לעיצוב שלה. בשלב הזה מי שבונה את האפליקציה מאפיין קודם כל את המרכיבים הבסיסיים שלה. לעיתים בשלב הזה לוקחים חלק מי שהזמין את האפליקציה, ויחד איתו המפתחים שאמורים לבנות אותה. השלב הזה הוא אחד השלבים הכי חשובים בתהליך, כיון שהוא הולך להכתיב את הדרך שבה האפליקציה תיבנה.

CMX מאפשרים לכם לשבת יחד עם אנשי המקצוע של החברה על מנת לעצב חווית לקוח מושלמת באפליקציה שלכם. החברה מתמחה בניהול חווית לקוח, וזה בדיוק מה שנעשה במהלך אפיון האפליקציה.

עיצוב אפליקציה

כתיבת הקוד

כתיבת הקוד הוא תהליך שבו רק אנשי המקצוע לוקחים חלק. בתהליך הזה אנחנו מתייחסים לאפליקציה כמו כל תוכנה, ובונים את החלק הנסתר שלה. כאן נוודא שהאפליקציה באמת מסוגלת לבצע את הפעולות שהיא אמורה לבצע, נבדוק את היכולת שלה להתמודד עם תקלות שונות ונוודא שאנחנו מצליחים להעביר את הרצון של הלקוח לפקודות מחשב.

 

עיצוב כאפליקציה

אחרי שהקוד מוכן, אפשר לפנות לעיצוב של האפליקציה, בעיקר מהצד של המשתמש. השלב הזה הוא שלב שבו אנחנו מנסים להיכנס לראש של משתמשי הקצה ומנסים להבין מה תהיה הדרך הנוחה ביותר עבורם להשתמש באפליקציה. השלב הזה הוא גם שלב קריטי, כיון שהוא זה שקובע בסופו של דבר איך הולכת להיראות האפליקציה שלכם מהצד של המשתמשים.

 

בדיקות ושיפורים

אחרי שהאפליקציה מעוצבת, הגיע הזמן לבצע לה שורת בדיקות שבהן נוודא שאין תקלות שיכולות לפגוע בה. השלב הזה הוא השלב האחרון לפני שאנחנו משיקים את האפליקציה, ובו אנחנו מתנהגים כמו משתמשים רגילים. המטרה שלנו היא לבדוק האם יש תקלות שלא שמנו לב אליהן באחד השלבים הקודמים, ואם כן עלינו לתקן אותן לפני שהאפליקציה עולה לאוויר.

 

השקה

שלב השקה הוא השלב שבו האפליקציה עולה לחנות האפליקציות. בשלב הזה אנחנו צריכים לקבל רישיון מהחברות השונות שיאפשרו לנו לשים את האפליקציה בחנות שלהן. בדרך כלל אצל חברת אפל השלב הזה מורכב יותר, בעוד שבמערכת ההפעלה אנדרואיד יותר פשוט להעלות אפליקציות לחנות.

 

לסיכום

בנייה ועיצוב של אפליקציה הוא תהליך מורכב, וצריך לדעת מהי הדרך הנכונה לגשת אליו. בשלב הראשון יש צרוך שאנשי המקצוע יבינו מה בדיוק הרצון שלכם, ואיך אתם רואים את האפליקציה. את הרצונות שלכם אנשי המקצוע אמורים לממש בשני צדדים. הצד הראשון הוא זה של התוכנה, והצד השני הוא הצד הגלוי של משתמשי הקצה.

מְעוּצָב