שימוש בטלפון לתאורה בעל האש

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אם היינו שואלים אתכם מה היא השבת הקיצית המושלמת, סביר להניח שהייתם עונים אחת משתי אפשרויות – או בילוי בחוף הים, או על האש מעולה. אנחנו טועים? אנחנו בטוחים שלא! בגלל שעל האש הוא כל כך אהוב על הישראלים, אנחנו מקיימים אותו גם ביום, גם בלילה, גם בפארקים וגם בחצרות הבתים. בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית, שימוש בטלפון לתאורה בעל האש הוא אפשרות לא רעה בכלל לקבלת מקור אור נוסף, במיוחד למי שמנפנף אחרי שקיעת החמה, אך האם היא האפשרות הטובה ביותר? בואו ונבדוק.

 

הפלאפון – אחד המקורות המזוהמים ביותר בחיים שלנו

שימוש בטלפון לתאורה בעל האש הוא בהחלט אופציה, אבל צריך לקחת בחשבון כאן כמה דברים שקשורים לשילוב בין על האש לבין הפלאפון שלכם. ראשית כל ומעל הכל, הפלאפון שלנו הוא אחד המוצרים המזוהמים ביותר שיש לנו. נגיעה בבשר ונגיעה בפלאפון לסירוגין עלולות להביא חיידקים מהפלאפון לבשר, והדבר הזה עלול להביא איתו מחלות וזיהומים שממש לא רצוים באוכל שלכם.

 

שימוש בטלפון לתאורה בעל האש

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון זה שלפלאפון שלנו ממש לא מומלץ להיות בסביבות שלא טבעיות לו. ולמה הכוונה? ממש כמו שלא תיכנסו עם הפלאפון שלכם למים או תעשו איתו צניחה חופשית או בנג'י, כך בדיוק גם לא כדאי להציב אותו בקרבת עשן גדול שעולה מהעל האש. נסו לשמור עליו כמה שיותר מוגן מדברים חריגים כמו עשן סמיך, החום העולה מהמנגל ועוד.

 

אם כבר על האש – אז כמו שצריך

ההמלצה שלנו היא לא להסתמך על שימוש בתאורה מהטלפון בעל האש שלכם, אלא להצטייד מראש בפרוג'קטורים איכותיים שיוכלו להאיר לכם על המנגל. אבל מעבר לזה, אם כבר מצטיידים במוצרים איכותיים, כדאי גם להשקיע במנגל איכותי.

הבשר שלכם יכול לצאת סופר איכותי רק אם תצלו אותו על גריל גז מומלץ. גריל גז מומלץ שכזה תוכלו לקנות במגוון חנויות, אולם כדאי שתכירו את המותג המוביל בעולם למוצרי ברביקיו – המותג WEBER. המותג מציע מגוון ענק של מוצרים לעל האש המושלם, מוצרים כמו מעשנות בשר, גריל גז, גריל פחמים, מוצרי ניקוי וחומרים משלימים נוספים. רק עם מוצרים איכותיים אתם יכולים להגיע לתוצאות מושלמות, גם מבחינת איכות הצלייה, גם מבחינת ניקיון וגם מבחינת שליטה בטמפרטורה.

 

גריל גז – הדרך המושלמת לעל האש מעולה

גריל גז, להבדיל מגריל רגיל לעל האש, הוא מוצר מהפכני שמטרתו לנקז את כל לכלוך הצלייה למקום אחד, הוא בעל משטח צלייה ענק ומאפשר צלייה של המון סוגי בשר וירקות בעת ובעונה אחת, וכן ניתן לשלוט על הטמפרטורה שלו. מה המשמעות של זה? פשוט מאוד – העל האש שלכם עומד להביא אתכם לתוצאות עסיסיות, טעימות וצלויות היטב בקלות ובמהירות האפשרית. שיהיה בתאבון!

פנס של טלפון