איך למצוא שירות של מיתוג עסקי דרך הטלפון?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כיום ניתן למצוא חברות רבות המעניקות שירותים של מיתוג עצמי באמצעות יצירת קשר בדף קשר בו משאירים פרטים אישיים וחוזרים אל הלקוחות או באמצעות מייל.

לעומת זאת ישנן חברות המעדיפות למצוא שירותים כאלו בטלפון.

איך עושים את זה? על כך במאמר הבא.

 

חיפוש שירותים של מיתוג עצמי

אם אתם עסק של חברה גדולה או עסק קטן מורשה בוודאי חיפשתם שירותים של חברות לקידום עסקי כדי לשווק ולחשוף את העסק שלכם לקהל הרחב. מדובר על פעולה מתישה הכרוכה בחיפוש מדוקדק באתרי האינטרנט של החברות העוסקות במיתוג עסקי, השוואת מחירים, חיפוש המלצות על החברות הטובות ביותר, חוות דעת על חברות מסוימות וחיפוש השירותים אותן הן מעניקות. הדרך המקובלת היא להשאיר את הפרטים ולקוות שחברת המיתוג העסקי תחזור אליכם מהר ותיתן לכם את כל האינפורמציה הדרושה בטלפון. חברת genesis למשל, העוסקת בקידום עסקי ברשתות החברתיות, גוגל, בניית אתרים, קמפיינים וכד', מאפשרת לפונים אליה למלא דף ליצירת קשר וחוזרת מיד ללקוחותיה. אפשרות נוספת היא להרים טלפון למספר אותו הם מפרסמים באתר ולקבל את כל האינפורמציה הדרושה.

 

אילו שירותים מציעה חברה למיתוג עסקי?

בראש ובראשונה מדובר על מיתוג עסקי הנעשה באמצעות גיבוש הקונספט של החברה והפקת לוגו המותאם וייחודי לה. הלוגו הזה צריך למעשה להופיע על כל מוצר שהחברה מוציאה ללקוחותיה או לשותפים העסקיים שלה מכיוון שהוא האובייקט שמייצג את החברה. לכל חברה יש שפה משלה וכאשר השפה הוויזואלית ברורה ללקוחות והם מקבלים אליה חשיפה באמצעים שונים, היא גם תיטמע בתודעה שלהם, בין אם מדובר על התוכן ובין אם על העיצוב של הלוגו. כמובן שהלוגו גם צריך להופיע בפרסום של החברה באתר, ברשתות החברתיות, על מוצרים אותם היא משווקת ועל מוצרי לוואי בהן היא משתמשת כמו: דפים, פליירים, כרטיסי ביקור ועוד.

 

מיתוג עסקי אינטרנטי

אם יוצאים מנקודת הנחה שלחברה המחפשת שירותי מיתוג עסקיים אין אתר עדיין, הפעולה הראשונה שיש לעשות היא להקים אתר לחברה על פי הצורך שלה. האתר יכול להיות תדמיתי או אתר מכירות אינטרנטי. אך ללא אתר לא יהיה ניתן למתג את החברה מכיוון שהיום הכול עובד באמצעות האינטרנט. שנית, יש לפרסם את האתר הקיים באמצעות ניהול קמפיינים נכון. כלומר, קידום אורגני בגוגל, קידום באאוט בראיין, טבולה וניהול קמפיינים איכותי ברשתות החברתיות. העמודים העסקיים בפייסבוק או באינסטגרם צריכים לגרום לכך שלעסק יהיו הרבה עוקבים הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת איכות הפוסטים, התמונות והסרטונים. ניהול נכון יגרום לעוקבים לשתף את התכנים של העסק ולפרסם אותם אצל עוקבים נוספים, לעשות להם לייקים, להגיב ולמעשה לפתח אינטראקציה עם העסק. לסיכום, ככל שמדובר על מיתוג עסקי מקיף, כך גם העסק יגדל באופן משמעותי.

 

גרף נתונים