שלבי קבלת fcc certification

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אחת מהדרישות הבסיסיות ביותר על מנת שיהיה ניתן למכור מוצרים אלקטרוניים בארה"ב זה שהמוצר יחזיק בכל האישורים הנדרשים. החקיקה בארה"ב מאוד ברורה בנוגע להחלטה איזה מוצרים אלקטרוניים יכולים להיכנס למדינה ואיזה מוצרים אלקטרוניים לא יכולים להיכנס למדינה. fcc certification הוא בעצם האישור שמאפשר למוצר לעבור את בדיקת המכס בארה"ב ולהיכנס למדינה. מוצרים שאינם מחזיקים באישור הזה לא יקבלו את האישור להיכנס למדינה וברוב המקרים גם יחזרו אל השולח. אז מהם בעצם שלבי קבלת fcc certification? את התשובה לשאלה הזאת תוכלו למצוא במאמר הבא שיסקור את הנושא לעומק.

 

בדיקה ראשונית של המוצר

באופן כללי באפשרותכם לדעת מבעוד מועד האם המוצר שאותו אתם מעוניינים לשווק לארה"ב עומד בדרישות הסף לכניסה למדינה או שלא. על ידי בדיקה ראשונית תוכלו לקבל תמונת מצב ראשונית ועל פיה תוכלו לפעול, מדובר על החלטות חשובות שצריכות להתבצע על ידי אנשי מקצוע.

מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם להיפגש עם איש מקצוע מטעמנו אשר יספק לכם דוח מלא על המוצר שלכם ויבדוק האם הוא עומד בתנאים. במידה ונדרש לקבל fcc certification, אנו נסביר לכם בדיוק כיצד מתבצעת כל הפרוצדורה כך שתוכלו לקבל את האישור בהקדם האפשרי. חשוב להדגיש כי זמן שווה כסף, ולכן חוש במאוד שתפעלו במהירות על מנת שתוכלו לקבל את כל האישורים הנדרשים בזמן על מנת שתוכלו לשווק את המוצר. אך כמובן שיש עוד מספר שלבים לעבור.

איש שיווק

 

התאמת המוצר לדרישות fcc certification ובדיקה חוזרת

לאחר שסקרנו לפניכם את המוצר והבאנו את כל הבעיות שעשויות למנוע מהמוצר לקבל את האישור המיוחל. תצטרכו כמובן להכניס את המוצר למעבדה על מנת להתאים אותו לדרישות. חשוב מאוד שלא לקחת סיכונים בנושא הזה כי כל עיכוב בתהליך יכול לעלות לכם ביוקר. עליכם לוודא ביחד עם אנשי המקצוע שלנו כי המוצר לא נופל באף פרט והוא תואם את הדרישה בצורה הברורה ביותר.

לאחר התאמת המוצר יהיה ניתן לבצע בדיקה חוזרת שבה ככל הנראה תקבלו את האישור הסופי לכך שהמוצר תואם את דרישות ה-fcc certification.

 

קבלת אישור ומכירת המוצרים

לאחר שקיבלתם את האישור הראשוני, והוכחתם כי המוצר שלכם עומד בכל הדרישות של ארה"ב בכל הקשור למכירת מוצרים אלקטרוניים. כעת תוכלו להתחיל לשווק ולמכור את המוצר לאזרחים בארה"ב ללא כל בעיה וללא כל חשש שמא המוצר שלכם יתעכב במכס.

כמובן שאנשי הצוות שלנו ילוו אתכם לכל אורך הדרך, כך שתוכלו לדעת שאתם מבצעים את התהליך בצורה הטובה והנכונה ביותר עבורכם. אנו נסביר לכם בדיוק מה כולל בתוכו התהליך וכמובן שנלווה אתכם עקב לצד אגודל עד אשר תקבלו את החותמת הסופית. ההצלחה שלכם היא באותה המידה גם ההצלחה שלנו, והרצון שלנו הוא משותף.