שרת VPS – כל מה שתצטרכו כדי לאחסן את האתר!

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

לא הרבה מבינים עד כמה אחסון אתר בצורה נכונה ויעילה יכול לחסוך הרבה זמן ולשפר את יכולות האתר באופן משמעותי. במאמר הבא נדבר על אחסון אתר, החשיבות שלו ואיך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר כדי לקבל אתר מהיר, מאובטח ומתקדם.

 

לפני הכל, בואו נכיר את שרת VPS

שרת VPS הוא בעצם Virtual private server ובעברית שרת וירטואלי פרטי. שרת VPS מנוהל בעצם מעניק לכם את האופציה מצד אחד ליהנות משרת פרטי וכל המשתמע מזה ומצד שני, לא מאלץ אתכם לנהל שרת באופן עצמאי. שרת VPS מנוהל הפך לאחר המוצרים הפופולריים ביותר שיש היום בתחום אחסון האתרים כיוון שהוא מאוד יעיל, חוסך זמן וחוסך כסף.

שרת VPS מנוהל

יתרונות של שרת VPS מנוהל

אז כמו שאמרנו, לשרת VPS מנוהל יש כמה וכמה יתרונות שהופכים אותו לאהוב במיוחד.

 

  • התאמה לצרכים שלכם

במידה ויש לכם מוצר מורכב, מערכת עמוסה במידע או אפילו אפליקציה שיש בה מורכבות, ניתן להתאים את השרת בדיוק לצרכים שלכם. בדרך הזו, השרת יוכל לעמוד בעומסים הייחודיים לכם.

 

  • שינויים אונליין

במקרה של שרת וירטואלי, אתם כבר לא צריכים לבצע התאמות בשרת הפיזי. השרת הוירטואלי מאפשר לשנות, להגדיל או לצמצם את האחסון בהתאם לצרכים שלכם. אם לדוגמא יש לכם אתר מכירות ואתם צריכים בחודשי נובמבר להגדיל את האחסון בגלל צפי גבוה של תנועה, אתם יכולים לעשות את זה בלחיצת כפתור.

 

  • ניהול 24 שעות 7 ימים בשבוע

אתם ממש לא צריכים להטריד את עצמכם עם תחזוקה לשרת ואין צורך להכניס איש IT לחברה, אחד היתרונות של שרת מנוהל הוא שעבודות התחזוקה מתבצעות אוטומטית. במידה ויש תקלה כלשהי, תוכלו ליהנות ממוקד הפתוח 24 שעות, 7 ימים בשבוע.

שרת VPS מנוהל

  • עלויות

אחסון אתרים על גבי שרת וירטואלי נע בין 150 ₪ ועד 500 ₪ (בהתאם לצרכים שלכם), מה שמאפשר לכם לחסוך בעלויות של שרת פיזי.

 

  • אבטחה

אבטחה היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש באתר. עם שרת VPS תוכלו ליהנות מאבטחה ברמה גבוהה ולדאוג שהנתונים שלכם שמורים.

שימו לב, לפני שאנחנו ניגשים לרכישת אחסון, תחילה צריך לרכוש דומיין. הדומיין הוא בעצם כתובת האתר. מומלץ שהדומיין יכלול את שם העסק שלכם, במידה והשם תפוס, נסו למצוא משהו קרוב ככל האפשר. נסו לשלב מילים מהתחום בו אתם פועלים למען ה-SEO.

 

לסיכום

היום יותר מתמיד, הצורך בשרת VPS עולה וגובר. יותר ויותר חברות מבינות שאין צורך בשרת פיזי, אלא אפשר ליהנות משרת וירטואלי וגם מניהול מלא שלו. במאמר, הסברנו לעומק מה זה VPS ולמה צריך שרת VPS מנוהל, מה היתרונות של סוג השרת הזה ולמה הוא הפך לפופולרי בשנים האחרונות.

שרת VPS מנוהל