תביעת נזיקין מול חברות תקשורת – כך תפעלו

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

תביעת נזיקין יכולה להיות מול כל מיני גופים ואפילו מול אנשים פרטיים. דיני נזיקין מתייחסים בבסיס למקרה בו אדם, או רכושו, ניזוקו כתוצאה מפעולה מכוונת, מרשלנות וגם מתאונה, שאחראי עליה מישהו אחר. כאשר מדובר במקרה של תביעת נזיקין מול חברות תקשורת – כך תפעלו.

 

תביעת נזיקין מול חברות תקשורת – כך צריך לפעול

כל תביעת נזיקין בסופו של דבר מתבססת על נזק כלשהוא, על כן, ישנם כמה טיפים כללים שכדאי לעשות כאשר  מזהים נזק כלשהוא, הן אם מדובר בנזק לגוף והן אם מדובר לנזק לרכוש. בעבור תביעת נזיקין מול חברות תקשורת, הנזק יכול להיגרם בתור מטרד, או בתור נזק לרכוש כתוצאה מעבודה שביצעו, אך בכל מקרה מדובר בנזק ויש כמה פעולות כלליות שכדאי לבצע.

 

תיעוד הנזק

למרות שנדמה כי הנזק לעולם לא יתוקן, וגם אם זה באמת יקרה, דבר ראשון שעליכם לעשות הוא לתעד את הנזק שנגרם לכם. לעיתים יהיה זאת פשוט לצלם את הנזק כדוגמת רכב שנפגע בתאונה או נזק ברור לגוף, אך במקרים בהם הנזק הוא נזק מסוג מטרד לדוגמא, גם כן חשוב למצוא דרך לתעד.

 

איסוף ראיות

מעבר לנזק עצמו שאם עקבתם על פי פעולות של תביעת נזיקין מול חברת תקשורת כבר עשיתם, חשוב גם לאסוף ראיות היכולות להיות רלוונטיות להוכחת הנזק או האחריות של חברת התקשורת בהמשך. לא תוכלו לדעת מה יהיה רלוונטי בהמשך, במיוחד אם יהיה צורך במשפט, ועל כן, תעדו כל מה שיכול להיות קשור.

 

פנייה לאיש מקצוע

סעיף זה בתוך פעולות בתביעת נזיקין מול חברות תקשורת חשוב מאוד ולעיתים גם הכרחי והוא כמובן פנייה לאיש מקצוע. כדאי כי בכל תביעת נזיקין מול חברות תקשורת יהיה ליווי של עורך דין נזיקין מומחה. ככל שתפנו מוקדם יותר כך גם סביר כי התהליך יהיה מיטבי יותר והסיכוי כי תקבלו מה שמגיע לכם יגדל גם כן.

 

תביעת נזיקין מול חברות תקשורת – מה יכול לקרות?

  1. לשון הרע – תביעת נזיקין במקרה של לשון הרע שנגרמה כתוצאה מפרסום של חברת תקשורת על אדם מסוים.
  2. נזק פיזי כתוצאה מעבודות תשתית – חברות תקשורת הן בסופו של דבר חברות בעלות תשתיות והן יכולות לגרום נזק פיזי במקרה של עבודה המפריעה לאדם כלשהוא.
  3. מטרד – חברות תקשורת יכולות להיות מטרד, הן מבחינת רעש והן מבחינת מעקב.

 

הדרך לפעול במקרה של תביעת נזיקין מול חברות תקשורת היא קודם כל לתעד כל נזק שנגרם ולאסוף ראיות רלוונטיות אך דחוף גם כן לפנות לאיש מקצוע. בשונה מכם, עורך דין תביעת נזיקין מכיר טוב תביעות והליכים גם מול חברות תקשורת ויוכל להגיש ולכתוב טפסים ומסמכים רשמיים ומחייבים בהקשר התביעה. תרצו שיהיה לצדכם אדם מומחה ומקצועי בתחום.

 

עורך דין עם מחשב נייד