מה עדיף – קידום אתרים אורגני או קמפיין ממומן?

השאלה הזו היא אולי המרכזית ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי.

לא מכירים את ההבדל שין השניים? הבה נסביר.

האינטרנט הפך למוקד השיווקי הגדול ביותר, כל עסק שרוצה לשגשג צריך לפרסם את עצמו באינטרנט באיזושהי צורה – אתר או רשת חברתית.

אולי לצופה מהצד נדמה שפרסום באינטרנט לא דורש מאמץ רב וכי ניתן להצליח בזה בקלות – אך טעות בידו.

האינטרנט הוא כמו שוק בו נמצאות כל החנויות מכל העולם ובשל כך התחרות היא גדולה.

בכל חיפוש שהגולשים מבצעים מתחרים ביניהם מספר אתרים על תשומת הלב שלהם, ובסופו של דבר על הכסף שלהם.

על מנת להיות האתר הראשון בעמודת התוצאות של גוגל ובכך ליהנות ממיליוני גולשים שמגיעים לאתר ומהמון רכישות – צריך לעבוד קשה.

אז איך עושים את זה? הכל בכתבה הבאה.

 

קידום אורגני – יתרונות וחסרונות

קידום אורגני פירושו פיתוח האתר – העיצוב התוכן וכל מה שהוא כולל, על מנת להביא אותו באופן טבעי לתוצאות הראשונות בגוגל. הפיתוח כולל התאמה של התוכן לאלגוריתם של גוגל – אתר שמותאם לקריטריונים של גוגל יהיה בראש התוצאות. יכולים לפנות למידע על קידום אתרים SEO ליאור ישנו.

  1. יתרונות – על ידי קידום אורגני אתם תפתחו את האתר שלכם ותהפכו אותו לאיכותי, אם תרצו בהמשך תוכלו לקנות אותו. כמו כן, קידום זה הוא זול יחסית ואפילו חינמי אם תעשו זאת בעצמכם.
  2. חסרונות – חשוב לקחת בחשבון שקידום אורגני לוקח זמן, פיתוח האתר לא קורה ביום אחד. כמו כן, זה דורש סיכום כי אין לכם שום הבטחה שזה יצליח.

 

קידום ממומן

קידום ממומן פירושו לשלם לגוגל על קליקים על מנת שהיא תציב את האתר או המודעה בראש תוצאות החיפוש. הימצאות בראש התוצאות היא יתרון מובהק – לרוב גולשים נכנסים רק לעמודים הראשונים. העסק משלם לגוגל אך מרוויח הרבה.

  1. יתרונות – ביטחון כי האתר יהיה מוצב בראש התוצאות. בנוסף, תוכלו ליהנות מכניסה של גולשים רבים.
  2. חסרונות – קידום ממומן עולה הרבה כסף, לעיתים עשרות אלפי שקלים לקליק. כמו כן, לא נעשה פיתוח לאתר עצמו והגולשים לא בטוח יתרשמו באופן מיוחד מהאתר.

 

אז מה עדיף?

כמו בכל דבר, אין לזה חוקים. חשוב להתאים את סוג הקידום לצורך שלכם. אם יש לכם זמן ואתם רוצים להקים אתר איכותי כדאי לכם להתמקד בקידום ממומן. לעומת זאת, אם אתם עושים קמפיין קצר ורוצים להרוויח הרבה כסף ולהציב את דף הנחיתה שלכם בראש התוצאות – אין ספק שכדאי לכם לבחור בקידום ממומן.

 

לסיכום

לכל אתר יש מטרה אחרת לכן הוא זקוק לקידום שונה. לכל אחד מסוגי הקידום יש יתרונות וחסרונות שחשוב שתכירו לפני שאתם מחליטים באיזה אחד לבחור. מחפשים קידום איכותי ומקצועי? היכנסו לאתר של קידום אתרים SEO ליאור ישנו.

 

מנוע חיפוש

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב skype
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

כתבות נוספות בנושא

תוכן עניינים
הרשמו לניוזלטר של גרופר
קבלו את כל העידכונים החמים בעולם הטכנולוגיה