איזה בד הכי מומלץ לבגדי ים?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מי שרוצה שיהיה בידיה את בגד הים הטוב ביותר עבורה, צריכה לדעת כי בחירה של בגד הים הבא שלה צריכה להיעשות תוך היכרות מעמיקה עם כמה קריטריונים חשובים. נחשפנו למידע זה לא מזמן, כששוחחנו עם סטייליסטית שיודעת דבר או שניים על בגדי ים איכותיים.

לאחר שקיבלנו את כל האינפורמציה בנושא, החלטנו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל אחת את הקריטריון החשוב ביותר – הבד. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החשוב על הבד שצריך להיות בבגד הים הבא שלכן.

 

הקדמה – החשיבות בבחירת בגד ים מבד איכותי ומומלץ

כידוע, בגד ים צריך להיות מאופיין בגמישות רבה. שכן, הגוף שלנו משתנה לאחר מגע ממושך עם המים. מי שנכנסו בעבר למים עם חולצה או מכנסיים שלא מיועדים למים יודעים כי בגדים מסוג זה אינם נוחים. הם גורמים לא פעם להופעה של שפשוף בעור ולאי נוחות כללית. כל אחת רוצה להימנע ממצבים שכאלה. לכן, יש חשיבות גבוהה בבחירת בגד ים שעשוי מבד איכותי ומותאם.

בגד ים עשוי

תכירו את הבד הטוב ביותר לבגדי ים – לייקרה

מי שמחפשת בגד ים איכותי שיאפשר לה להיכנס לים או לבריכה באופן הנוח ביותר, עליה לבחור בבגד ים שעשוי מלייקרה. מדובר בעצם בבד שמאופיין בגמישות רבה. כך שהוא משמש להכנה של בגד ים איכותי שלם, בקיני וטנקיני. חשוב לציין כי בגדי ים עשויים להיות מורכבים מלייקרה ושילוב של בדים נוספים. חשוב מאוד שתבדקו את הרכב הבד ותבחרו בבגד ים שעשוי מ – 100% לייקרה בלבד.

 

היתרון המשמעותי בבחירת בגד ים מלייקרה: המראה

מלבד הנוחות שבאה לידי ביטוי בבחירת בגד ים מלייקרה, יש גם את עניין המראה שאי אפשר להתעלם ממנו. מי שבוחרת ללבוש בגד ים שעשוי מלייקרה, יכולה להיות בטוחה שהיא נראית טוב. שכן, הבד נצמד אל הגוף ומחטב אותו.

בגד ים לייקרה

כך תוכלו לבחור בבגד ים איכותי שעשוי מלייקרה בלבד

יכול להיות שרכשתן בעבר בגדי ים שהתגלו כלא איכותיים בעליל (לנו זה קרה לא מעט, עד שהכרנו את סוג הבד הטוב ביותר). אם זה המצב, כדאי שתדעו שאתן יכולות לבחור נכון מעתה ואילך. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת ולשאול בנות איפה הן קונות בגדי ים איכותיים מלייקרה.

כך תוכלו לקבל הכוונה לחנויות הטובות ביותר שיספקו לכן את בגד הים הטוב ביותר שיישמר לזמן רב. הנה כמה פלטפורמות שתוכלו לערוך בהן את הבירור המדובר:

 

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • טיקטוק

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהכיר לכן את הבד המומלץ ביותר לבגדי ים. בשלב זה יש בידיכן את כל האינפורמציה הדרושה, כך שעליכן רק ליישם אותה ולבחור את הדגם המתאים עבורכן מכל הבחינות. נאחל שתבחרו נכון ושתיהנו מהקיץ!

בגד ים