איזה מזון הוא המומלץ ביותר לכלבים?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כלבים הם החברים הכי טובים שלנו. ככאלה, אנחנו רוצים לדאוג לרווחה שלהם – ובראש ובראשונה, לאוכל שהם אוכלים. ניתן להאכיל כלבים במזון יבש, ובמזון רטוב. אבל איזה סוג מזון הוא המומלץ ביותר לכלבים? את התשובה תמצאו בטקסט שאתם קוראים עכשיו.

 

מה זה מזון יבש לכלבים

מזון יבש לכלבים, הוא סוג של מזון לכלבים שעשוי מחומרים שעובדו ועוצבו לחתיכות קטנות. לאחר מכן החתיכות הללו נאפות ומיובשות, מה שיוצר למזון מרקם פריך. המרכיבים המשמשים במזון יבש לכלבים יכולים להשתנות, אך בדרך כלל הם כוללים בשר, דגנים, ירקות ותוספת ויטמינים ומינרלים.

מזון לכלבים

מה היתרונות של מזון יבש לכלבים

ישנם מספר יתרונות להאכלת הכלב שלכם במזון יבש למשל, נוחות וחיי מדף ארוכים. בנוסף, המרקם הפריך של מזון יבש לכלבים יכול לעזור לנקות את השיניים של הכלב ולשמור על בריאות שיניים טובה. פורמולות מזון יבשות רבות לכלבים לעיתים קרובות מועשרות בויטמינים, מינרלים וחומרי תזונה חיוניים אחרים. יתרון אחר הוא שמזון יבש לכלבים הוא בדרך כלל זול יותר.

 

מה החסרונות של מזון יבש לכלבים

מזון יבש לכלבים אינו מכיל לחות כמו מזון רטוב, מה שעלול להוביל להתייבשות אם הכלב לא שותה מספיק מים. חלק מהכלבים עשויים שלא למצוא מזון יבש לכלבים מושך כמו מזון רטוב, במיוחד אם יש להם ירידה בחוש הריח או הטעם. חסרון משמעותי של מזון יבש הוא שחלק ממותגי המזון היבש לכלבים מכילים חומרים משמרים מלאכותיים, חומרי טעם וריח ואפילו צבעים שעלולים להזיק לכלב.

 

מה זה מזון רטוב לכלב

מזון רטוב לכלבים, המכונה גם מזון כלבים משומר, הוא סוג של מזון לכלבים העשוי ממרכיבים מעובדים וארוז בקופסאות שימורים או שקיות. המרכיבים המשמשים במזון רטוב לכלבים יכולים להשתנות, אך גם הם בדרך כלל כוללים בשר, דגים, עופות, ירקות ותוספת ויטמינים ומינרלים. מזון רטוב זמין גם במגוון מרקמים וטעמים – מפטה ועד סלמון. מזון לכלבים

מה היתרונות של מזון רטוב לכלב

ישנם מספר יתרונות להאכלת הכלב שלך באוכל כלבים רטוב. מזון רטוב לכלבים עשוי לעתים קרובות עם מרכיבים טריים, מה שיכול להפוך אותו לבחירה טובה עבור כלבים שיש להם רגישות למזון או אלרגיות. בנוסף, למזון רטוב לכלבים יש מרקם לח וארומה חזקה, מה שיכול להפוך אותו למושך יותר לכלבים שהם אכלנים בררנים או שיש להם ירידה בחוש הריח או הטעם.

 

סיכום

לסיכום, ניתן להתמודד עם החסרונות של מזון רטוב ושל מזון יבש לכלבים על ידי בחירה בפורמולה איכותית, ניטור צריכת המים של הכלב ואחסנה נכונה של המזון.

בכל מקרה, כדי להבין איזה מזון הוא המומלץ ביותר לכלבים – תמיד עדיף להתייעץ עם הווטרינר שלכם. כדי לקבוע את התזונה הטובה ביותר עבור הכלב האישי שלך, טוב לקבל חוות דעת מקצועית, שמכירה את המקרה המסוים שלכם..

מזון לכלבים