כך תדעו איזה סוג שיש יתאים למטבח שלכם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בחירה שגויה של שיש למטבח החדש שלנו גרמה לנו לחשוב שאנחנו אימפולסיביים ומקבלים החלטות ללא שיקול דעת. שכן, לאחר שהיה הגיע לדירה החדשה שלנו, גילינו שמדובר בשיש שלא מתאים לנו בשום אופן. עובדה זו הובילה אותנו לצאת ולבדוק איך אנשים אחרים בוחרים שיש למטבח.

גילינו די מהר שיש דרך פשוטה שצריך ליישם אותה, כדי להגיע אל סוג השיש המתאים ביותר. הישארו אתנו ותגלו מהי הדרך המדוברת שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

השלב ה – 1 לבחירת שיש שיתאים למטבח שלכם: בירור אודות הצורך שלכם

יכול להיות שחשבתם שבשלב הראשון אתם צריכים לחפש אחר שיש בעל צבעים שמתאימים לריצוף ולארונות המטבח. אם כן, תדעו שזו טעות (אנחנו יודעים זאת בגלל שביצענו אותה). בשלב הראשון אתם צריכים לברר את הצורך שלכם. יש כל מיני סוגים של שיש, כך שאתם צריכים לדעת מה חשוב לכם שיהיה בשיש הנבחר, למשל:

  • שיש שקל להוריד ממנו כתמים
  • שיש שמגיע בגוונים מסוימים
  • שיש שמתאים לבית עם ילדים

 

רק לאחר שתכתבו לעצמכם את הצרכים שלכם, תוכלו לעבור אל השלב הבא. שימו לב – עליכם לשמור את רשימת הצרכים. שכן, היא תשרת אתכם בשלב מאוחר יותר.

השלב ה – 1 לבחירת שיש שיתאים למטבח שלכם בירור אודות הצורך שלכם 

השלב ה – 2 לבחירת שיש שיתאים למטבח שלכם: בירור אודות העיצובים השונים

זה הזמן להסתכל על קטלוגים שונים של שיש. שכן, קטלוגים אלו יוכלו להציג בפניכם סוגים שונים של שיש למטבח במגוון צבעים וסוגים. עליכם לבחור את העיצובים שנראים לכם מתאימים ביותר ולאחר מכן, לעבור אל השלב הבא. גם כאן יש לשמור את העיצובים שבחרתם כי הם ישמשו אתכם בהמשך.

השלב ה – 2 לבחירת שיש שיתאים למטבח שלכם בירור אודות העיצובים השונים

השלב ה – 3 לבחירת שיש שיתאים למטבח שלכם: בירור אודות סוגי השיש הקיימים בשוק

בשלב השלישי עליכם לברר אודות סוגי השיש שקיימים כיום בשוק. יש למשל את סוגי השיש הבאים:

  • גרניט
  • גרניט פורצלן
  • נאוליט ועוד

 

עכשיו אתם צריכים לפנות אל נציג מטעם החנות ולהציג בפניו את הבחירות שלכם. הוא יסתכל על הצרכים שלכם, העיצוב המתאים והשיש הנבחר ויציין בפניכם איזה סוג שיש מתאים עבורכם ביותר. אתם עשויים לגלות כי רציתם שיש נאוליט, אך גרניט מתאים יותר. כך שכדאי שתגיעו עם ראש פתוח.

 

השלב ה – 4 לבחירת שיש שיתאים למטבח שלכם: שלב הבחירה השקולה

בשלב זה יוצגו נציג מטעם החנות צפוי להציג בפניכם כמה אפשרויות שמתאימות למטבח שלכם (וגם לכם עצמכם) כמו כפפה ליד. כך שנותר לכם רק לבצע את הבחירה השקולה ולהיות בטוחים שיש בידיכם שיש מתאים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך לבחירה של שיש שיתאים למטבח שלכם. בשלב זה אתם כבר יודעים איך להגיע אל השיש הנבחר, כך שאנחנו רק צריכים לאחל לכם שתהיה בחירה נכונה ובהצלחה!

כך תדעו איזה סוג שיש יתאים למטבח שלכם