איזו מערכת אינטרקום IP הכי מתאימה לצרכי העסק שלך?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

לנהל עסק זה עניין לא פשוט. צריך להתעסק בכל כך הרבה דברים במקביל ולפעמים הדבר יכול ליצור בלאגן.

כיצד ברגע אחד ניתן להסתכל במצלמות, לשלוט בטמפרטורה, ולקבל שיחות? אז מסתבר שאפשר! זאת באמצעות אינטרקום IP – מכשיר חובה בכל עסק.

 

מהו אינטרקום IP?

אינטרקום IP הינו מערכת שעוזרת לשלוט בכל מה שמסביבך באמצעות מכשיר הנייד. המערכת נוחה מאד לשימוש, ועוזרת לבצע מספר פעולות במקביל. המערכת פועלת באמצעות WIFI ולכן לפני התקנת מערכת יש להתקין WIFI בעסק.

 

למה אינטרקום IP כל כך מומלץ?

הייתרון באינטרקום IP הוא הנגישות שלו. המערכת מותקנת על טלפון הנייד כך שבכל מקום שבו נמצא בעל העסק, הוא יכוך לשלט עליו. לדוגמה, אם בעל העסק צריך להיות בפגישה בעיר אחרת, הוא יכול לפתוח את הנייד ולראות דרך המצלמות איך מתנהל העסק בהעדרו.

ייתרון נוסף הוא איגוד כל פעולות השליטה למקום אחד. הרבה יותר נוח להפעיל כל דבר בעסק דרך נקודת גישה אחת. במקום להפעיל את המזגן במקום אחד, להסתכל על המצלמה במקום אחר ולפתוח את שער הכיסה במקום שונה – בזכות אינטרקום הIP נחסך הבלגן המיותר וכאבי הראש המאוסים.

 

כיצד תבחרו את האינטרקום לעסק שלכם?

כדי לבחור את אינטרקום הIP לעסק שלכם עליכם להבין מה הצרכים של העסק להם אתם רוצים לתת מענה באמצעותו. בדקו מהם ממשקי ההפעלה שאתם משתמשים בהם ולאחר מכן בעת בחירת האינטרקום בדקו האם הם נותנים מענה אליהם. בנוסף, עשו סקר שוק של מחירים, אך כמובן שאל תלכו על האינטרקום הזול ביותר ותתפשרו על איכות.

 

אילו ממשקי הפעלה יש לאינטרקום IP?

לאינטרקום IP יש ממשקי הפעלה רבים ואנחנו נפרט לכם על כמה מהם:

  1. בקרה על מצלמות האבטחה – מצלמות אבטחה הם אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעסק. בזכותם ניתן לפקח עליו בצורה הטובה ביותר מבלי מאמץ רב. אך, לא תמיד אנו נמצאים ליד המסכים של מצלמות האבטחה. בזכות אינטרקום IP תוכלו להסתכל עליהם בכל זמן ביום, אפילו בערב שאתם כבר בביתכם.
  2. קבלת שיחות – תוכלו לנתב את כל השיחות של העסק שלכם לאינטרקום. בנוסף תוכלו להתקין מספר מערכות ולקבל שיחות למוקדים שונים. שימו לב שבחלק מהמערכות יש אפשרות לשיחת וידאו! הפונקציה יכולה להיות שימושית מאד וחישבו האם היא תשרת את המטרות של העסק שלכם.
  3. פתיחה וסגירה – באמצעות המוניטור תוכלו לפתוח ולסגור את שער החניה של העסק שלכם
  4. בקרה על אורות ומזגן – תוכלו להדליק ולכבות את האורות בעסק בכל זמן נתון ומכל מקום. בנוסף, תוכלו לשלוט על טמפרטורת ועוצמת המזגן.
  5. הקלטת שיחות – את כל השיחות בעסק תוכלו להקליט ולגבות.

 

 

מערכת שמע