איטום ובידוד גגות – יתרונות ושיטות עבודה

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אתם יושבים לכם בבית החדש שקניתם ממש לפני כמה חודשים ופתאום זה קורה: טיפות ראשונות יורדות מהתקרה? אתם למעשה הדיירים שגרים הכי גבוה במבנה ולכן, אם יש בעיית איטום בגג אתם אלה סובלים ממנה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים והיום יש פתרונות מאוד יעילים בתחום הזה.

 

בחירת שיטת האיטום הנכונה

כאשר מדברים על בעיות של איטום ובידוד למעשה מדברים על בעיות מאוד נפוצות. יתרה מכך, אם הייתם סבורים שמדובר רק על בעיות שסובלות מהן דירות ישנות, דעו שזה כלל לא מדויק. ההפך הוא הנכון, כי אנחנו רואים שגם בבתים חדשים לחלוטין יש לא פעם בעיות של איטום ובידוד, כך שברור מדוע יש גם לא מעט פתרונות שביניהם נוכל לבחור.

למשל, ניתן יהיה לטפל בבעיית האיטום או הבידוד של הגג שלכם בעזרת אופציות שונות כמו:

  • יריעות
  • זפת
  • התזה

 

אין תשובה אחת נכונה לשאלה באיזו שיטה כדאי לבחור, כי בפועל כל מקרה צריך לבדוק לגופו. למשל, האם מדובר על בעיה מאוד נקודתית וקטנה בגג? או שאולי זו בעיה שכבר הפכה להיות מאוד גדולה והתפשטה אל רוב חלקי הגג? בנוסף, האם יש לכם תקציב שממנו אתם לא יכולים לחרוג בכל מה שקשור לתיקון התקלה? והאם יש לכם לחץ מסוים ואתם חייבים לטפל בבעיית האיטום והבידוד כמה שיותר מהר? חשוב להתייחס לכל הנתונים האלה ולקחת אותם בחשבון, כי בהתאם להם אנשי המקצוע יוכלו לעזור לכם לבחור את שיטת הטיפול הנכונה לגג הספציפי שלכם.

 

איזה אנשי מקצוע יוכלו להתאים לטיפול בבעיה?

מעבר לכך שכאשר מדברים על בעיות של איטום ובידוד גגות מדברים על הצורך לבחור בין שיטות עבודה שונות, צריך כמובן גם לבחור את אנשי המקצוע הנכונים. לא כל איש מקצוע יוכל לעשות עבודה מספיק טובה ולא כל איש מקצוע יידע להתאים את שיטת הטיפול לחומרת המצב.

לכן אנחנו ממליצים לכם להיכנס ללינק: k-h-azrad.co.il, כי כאן תוכלו למצוא את אנשי המקצוע הכי טובים שיש בתחום הזה. משמעות הדברים היא שזה לא משנה אם במקרה של הגג שלכם הבחירה תהיה טיפול בעזרת זפת או בעזרת יריעות, כי מה שבטוח זה שכאן אתם בידיים טובות.

 

האם עבודות איטום ובידוד קירות רצוי לעשות בחורף?

זו שאלה שכמעט תמיד חוזרת על עצמה, וחשוב להבין: התשובה היא לא. כלומר, אם אין ברירה אז כן, אך אם אתם זוכרים מהחורף הקודם בעיה של איטום או בידוד בגג, כדאי יהיה להתעסק בנושא דווקא בשיא הקיץ. כך תוכלו להיות בטוחים שכל חומר שבו עושים שימוש על הגג שלכם יספיק להתייבש בצורה מלאה עד שיתחיל שוב הגשם, מה שאומר שאיכות העבודה תהיה הרבה יותר גבוהה ולכן זה מומלץ בחום.

גג