איך אפשר לשכנע את נציג שירות הלקוחות לתת הנחה גבוהה יותר?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

השאיפה שלנו היא באופן טבעי תמיד לשלם כמה שפחות. הדבר במיוחד רלוונטי כאשר אנחנו מתנהלים מול חברות גדולות שגם ככה רווחיות מאוד. אך ברוב המקרים היכולת לקבל הנחה לא באה ברגל. המכשול העיקרי הוא כמובן נציגי שירות הלקוחות שתמיד ינסו להתווכח ולהתמקח איתנו כדי לא להוזיל לנו את המחירים. המאמר הבא יציע מספר טיפים שיעזרו לכם לקבל הנחות טובות מנציג שירות לקוחות.

 

שמרו על נימוס ועל שפה נאותה

כולנו תמיד מעדיפים לקבל יחס הוגן מהאנשים שאנחנו מדברים איתם. עלבונות, רגזנות וקללות אף פעם לא גורמות לנו לרצות לעזור לאדם זר שאנחנו לא מכירים בכלל. העובדה הזו היא עוד יותר רלוונטית כאשר מדובר בנציג שירות לקוחות ש אפילו לא יודע איך אנחנו נראים. לכן, חשוב לשים לב שאנחנו לא מדברים בשפה לא מכובדת כלפיו כשהוא מנסה לעזור לנו.

השתדלו לדבר בסבלנות, לפנות אליו בשפה יפה, להודות לו על העזרה שלו ועל היחס ובאופן כללי להיכנס לממדים אישיים בהתנהלות מולו. כאשר אנחנו מתייחסים אל נציגי שירות הלקוחות בתור בני אדם ולא בתור רובוטים שמטרתם היחידה היא להשיג לנו את מה שאנחנו רוצים, הנכונות שלהם לעזור לנו ולתת לנו הנכונות עולה משמעותית.

שירות לקוחות

יחד עם זאת, היו אסרטיביים

יחד עם האמור לעיל, חשוב לא להתרפס ולא להיכנע בקלות. תוך שמירה על שפה נאותה ועל כבוד בסיסי, אל תפחדו להפעיל לחצים (ואם אפשר לומר מעט מניפולציות) כדי להשיג את מבוקשכם. השתמשו בהיגיון שלכם כדי להציג טיעונים משכנעים והגיוניים ואל תיתנו לנציג להמשיך הלאה בשיחה לכדי סגירת עסקה כל עוד לא מיציתם את כל האפשרויות שלכם בכל הנוגע להנחות.

 

לא להסס להציק שוב ושוב

ניסיתם לשכנע נציג שירות לקוחות לתת לכם הנחה והוא סירב? אל תפחדו לנתק את השיחה ולנסות להתקשר במועד אחר אל נציג אחר. לעיתים החברה מעסיקה מספר רב של נציגים שונים, כל אחד עם רמות אסרטיביות ועקשנות שונות. ייתכן ואם תנסו לדבר עם נציג אחר, אותו דווקא כן תצליחו לשכנע והוא יעניק לכם את ההנחה המיוחלת.

שירות לקוחות

שום דבר לא עבד? פנו למנהל

כל שאר האפשרויות לא עבדו? בקשו לדבר עם המנהל. למנהל מטבע הדברים יש כוח רב יותר מאשר לנציג שירות הלקוחות הזוטר ולכן אם תצליחו להתמקח עם המנהל עצמו הוא יותר בעל יכולת לאשר לכם הנחות. קחו בחשבון שלא תמיד פשוט לקבל את האפשרות לדבר עם המנהל, אז צריכים להיות משכנעים במיוחד כדי לעשות זאת.

 

לסיכום

לא תמיד פשוט כל כך להשיג הנחות מנציגי שירות לקוחות, וייתכן שבמקרים רבים לא תצליחו. אך המידה ותעקבו לפי הטיפים שנתנו לכם, ייתכן מאוד שסיכוייכם ישתפרו ושתצליחו לחסוך לעצמכם סכומים נכבדים כל חודש.

שירות לקוחות