איך בוחרים כיסא למספרה?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כל אישה וגבר הנכנסים לסלון המספרה, באים להרגיש טוב עם עצמם וגם להתפנק. עבור לקוחות רבים לקוחות מספרה היא חוויה טובה ומעין בילוי שיכול גם להימשך שעות ארוכות. אחד מהפרמטרים החשובים ביותר במספרה הוא לא פחות מהכיסאות שלה.

הכיסא מהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה של הלקוחות המגיעים אל המספרה ורוצים לשבת בנוחות, לא משנה כמה זמן אורכת התספורת שלהם, הצבע, הגוונים או אפילו הפן לאירוע. אז איך בוחרים כיסא איכותי למספרה?

 

מה הכי חשוב בבחירה

אם החלטתם לפתוח מספרה חדשה, או אתם עושים שיפוץ למספרה שלכם, חשוב שתדעו שאחד האלמנטים החשובים ביותר שאתם צריכים לדאוג לו הוא דווקא הכיסא שלכם. בחירה של כסא למספרה היא מאוד משמעותיים עבור המספרה שלכם. כיסאות הן אלמנט חשוב מאוד ויש לא מעט סוגים של כיסאות למספרות.

פרט לכיסא המיוחד של הספר, הכיסאות של הלקוחות הם כיסאות חשובים לא פחות. חשוב לקחת בחשבון שכל לקוח או לקוחה אשר ישבו על הכיסאות במספרה, כנראה ישבו לא מעט זמן על הכיסא וחשוב שיהיה להם נוח, גם בפינת התספורת, הצבע והפן וגם בפינות ההמתנה שפעמים רבות נוכל למצוא לקוחות רבים שנמצאים שם לא מעט זמן.

 

עמדת ההמתנה

כדי לספר ללקוחות שלכם את החוויה הטובה ביותר בביקור במספרה, חשוב מאוד לספק להם עמדת המתנה נוחה שתנעים את הזמן שלהם עד לטיפול שלהם וגם בזמן הטיפול שלהם.

חשוב לרהט את המספרה עם כיסאות נוחים ומרופדים, שיהיה להם משענת גם נוחה ומפנקת ויוכלו להנות מכל דקת המתנה שלהם. חשוב לדעת שעמדת המתנה לא מושקעת וכזו שתגרום לאי נוחות וכאבי גב, יכולה להיות גם פקטור לשימור או הברחה של הלקוחות שלכם.

 

כיסאות ללקוחות

כאשר בוחרים כיסאות למספרה חשוב מאוד לקחת בחשבון שלושה פרמטרים מרכזיים: נוחות, עיצוב ופונקציונליות. מספרה הוא מקום אסתטי מאוד, לכן מאוד חשוב שהכיסאות יתאימו בצורה מושלמת לעיצוב המספרה ולריהוט הכללי אך אין לכם שום אפשרות גם להתפשר על האיכות ועל הנוחות של הכיסא.

מעצבי שיער יכולים לעבור מצד אחד של הראש לצד השני של הראש כמה וכמה פעמים במהלך צביעת שיער, תספורת, פן והרבה מאוד מהפעולות שהם מבצעים בשיער, לכן גם מאוד חשוב שהכיסא יהיה פונקציונלי ויהיה כל לעלות אותו לגובה במידת הצורך, להנמיך אותו, לסובב אותו ולתפעל אותו בצורה שתהיה טובה ונוחה ללקוחות שלכם וגם לכם כמובן.

 

לסיכום

כיסאות למספרה הם אחד מהבחירות הכי חשובות כאשר משפצים מספרה או פותחים מספרה חדשה. כל מי שמגיע אל המספרה, רוצה להנות מחוויה ומעין בילוי ופינוק למען עצמו. אחד מהפרמטרים החשובים ביותר הם הכיסאות, בין אם מדובר על כיסאות המתנה, כיסאות למספרה וגם כיסא לספר. כדי לשפר את איכות הלקוחות וגם לשפר את איכות המקום, אתם חייבים לדאוג לכיסא שיהיה נוח, מעוצב ופונקציונלי.

כיסא למספרה