איך לבחור ארון אמבטיה שיחזיק לאורך שנים ארוכות?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

משפצים את חדר האמבטיה שלכם. בחרתם ברזים, כיורים, קרמיקות וריצוף. עכשיו הגיע הזמן גם של ארון האמבטיה. כאשר אתם בוחרים ארון אמבטיה כדאי שתקדישו מחשבה לצרכים שלכם ולאיכות שלו כך שהארון יחזיק לכם להרבה שנים.  במאמר הבא נביא לכם כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור ארון אמבטיה בצורה חכמה.

 

הגדירו את הדרישות שלכם מארון האמבטיה

יש היום סוגים שונים של ארונות אמבטיה. לכן לפני שאתם פונים לראות אתם צריכם לעשות חשבון מה אתם מעוניינים שהארון הזה יכיל. האם אתם מסתפקים בארון לקערות או שאתם רוצים גם מדפים ייעודיים למגבות, תרופות, מברשות ועוד. מה אתם צריכם שהארון יכיל וכמה אנשים הולך לשמש הארון הזה. אין ספק שארון אמבטיה המיועד רק להורים יראה אחרת לחלוטין מארון אמבטיה המשמש את כל המשפחה.

 

מה השטח שיש לכם עבור הארון

לפני שאתם פונים לבחור את הארון אתם צריכים שיהיה לכם ברור איפה אתם ממקמים את הארון. איך נראית הצינרת וכמה מטרים יש לכם בשביל הארון. אתם צריכים גם להחליט האם אתם מעוניינים בארון תלוי או ארון על הרצפה. שימו לב בארון אמבטיה תמיד מומלץ יותר ללכת על הכיוון של ארון תלוי.

 

מהו העיצוב שאותו אתם רוצים

בדרך כלל כאשר בוחרים ארון אמבטיה חדר הרחצה שלכם פחות או יותר מעוצב. חשבו איזה ארון ישתלב היטב בעיצוב חדר האמבטיה. מה יתקבל יפה, איזה צבע ואיזה גודל. בדרך כלל כדאי שהארון יהיה בצבע מנוגד לצבע הקרמיקות.

 

מאיזה חומר גלם הארון יהיה עשוי? מה הכי איכותי?

כיום מייצרים ארונות אמבטיה מעץ יש כמה סוגים של עץ וההבדל הוא כמובן במחיר וגם באיכות. כעת נביא לכם את סוגי העץ שמהם מייצרים ארונות אמבטיה ונבין את ההבדלים.

ארונות מעץ מלא – היתרון של ארונות מעץ מלא הוא שהם יוקרתיים ומרשימים. אך עץ מלא הוא לא עמיד לאורך שנים בפרט באמבטיה שיש הרבה לחות. בהמשך העץ עלול להתנפח ולהתעוות.

ארונות מעץ סנדוויץ – עץ סנדוויץ נחשב לחומר הגלם האיכותי ביותר לייצור ארונות. מה שמייחד אותו זה יכולת העמידות שלו בפני לחות ורטיבות. המחיר שלו אמנם יקר קצת יותר מארונות אחרים אבל לא משמעותי מאוד.

ארונות מעץ מתועש – אלו ארונות זולים יחסית, וזה היתרון שלהם. אך עם לא עמידים ועלולוים להתפרק ולהתעוות בתנאי חום ורטיבות. לא מומלץ לארון אמבטיה אם אתם רוצים אותו עמיד להרבה זמן.

 

לסיכום

אם אתם רוצים שהארון יחזיק לכם לאורך זמן אתם צריכים לחשוב קדימה. ולתכנן את הארון שיספק את הצרכים שלכם לשנים הבאות. חשוב לשים לב לעיצוב של הארון ואיך הוא משתלב בחדר האמבטיה. אם לא תהיו מרוצים מהמראה שלו סביר להניח שתחליפו אותו מהר מאוד.

וכמובן חייבים שהארון יהיה איכותי אחרת הוא לא יחזיק מעמד. ארון אמבטיה מעץ לא איכותי יפתח מאוד מהר רטיבות ויתנפח. לכן אנו ממליצים לא להתקמצן אלא ללכת על הטופ שבטופ.

ארון אמבטיה