איך לבחור חברת ניקיון מדהימה באופן מקוון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

לאחר קניית דירה חדשה, החלפת שוכרים בנכס או שיפוץ מקיף בבית, מומלץ במיוחד לבצע ניקוי פוליש. התחרות בין חברות הפוליש הולכת וגדלה, מה שעלול להקשות על בחירת החברה הטובה ביותר עבורכם. מהם הקריטריונים החשובים בבחירת חברה לניקיון פוליש, וכיצד תעשו זאת באופן מקוון?

 

חיפוש בגוגל

השלב הראשון בהליך המקוון הוא, כצפוי, חיפוש בגוגל. הזינו לשורת החיפוש את המילים חברת ניקיון מומלצת והתחילו לבחון את התוצאות.

 

אמינות – לקוחות מרוצים

הקושי הגדול בפלטפורמה המקוונת, הוא בחינת אמינות המידע המופיע באתר. הפלטפורמה מונעת התרשמות בלתי אמצעית מהחברה ומעבודתה, מה שעלול להפיל לקוחות תמימים בפח. מכיוון שכך, חשוב מאוד להתמקד בביקורות ובחוות הדעת של הלקוחות על החברה. במידה ומופיעים סרטונים של לקוחות מרוצים – מה טוב. קראו מגוון של חוות דעת וראו מספר סרטונים, כדי להתרשם מהחברה כראוי.

 

קריטריונים שחשוב לבחון

ישנם חמישה קריטריונים שקריטי במיוחד לבחון בעת בחירת החברה. לאחר שחיפשתם בגוגל ועברתם על חוות הדעת, שימו לב לקריטריונים הבאים.

 

מחיר

ההשוואה המעניינת ביותר היא בין מחירי החברות. חשוב להבין, שהמחיר נקבע לפי מספר קריטריונים. אל תתפתו לבחור בחברה עם המחיר הזול! מחיר זול עלול להעיד על עבודה זולה ולא איכותית, שעלולה לפגוע לכם בבית וגם לנקות בצורה לא מספיק טובה. הקריטריונים לפיהם נקבעת העלות, הם מקום הדירה, מצב הבית מבחינת ריהוט, שכן פוליש לבית מרוהט יעלה יותר מפוליש לבית ריק, גודל הבית והימצאות ריצוף חוץ – מרפסת.

לשם הדוגמה, ניקוי של דירה באזור המרכז, בגודל של  100-130 מ"ר, עם מרפסת בגודל של עד 50 מ"ר, יעלה כ-2800 שקלים. מחיר נמוך מכך, עלול להעיד על ניקיון לא מקצועי דיו. נבהיר שוב – חברה שבאתר שלה כתוב "המחיר הזול ביותר" או כל דבר בסגנון, עלולה להיות לא רצינית מספיק וייתכן שגם לא אמינה. בחרו במחיר המשתלם ביותר, ולא בזול ביותר.

 

איכות המכשור

מכונות הפוליש השתכללו במיוחד בשנים האחרונות. הודות לכך, האיכות של ניקיון עם ציוד משוכלל וחדיש עולה עשרת מונים על ניקוי עם מכשור ישן. וודאו באתר האם הציוד שלהם איכותי וחדיש דיו.

 

איכות אנושית – ניסיון!

טיב הניקיון לא תלוי במכשירים בלבד, אלא גם, ואולי בעיקר, באיכות האנושית של צוות הניקוי. אין תחליף לניסיון. חברות הפועלות בשוק שנים רבות ואשר צוות המנקים שלהם מנוסה במיוחד, יניבו תוצאות טובות יותר מאלו של חברות חדשות עם מנקים פחות מנוסים. חפשו באתר עדויות לכך שהחברה וותיקה ובעלת ניסיון בתחום.

 

אחריות

אין מה לעשות. בני אדם עלולים לשגות ולפעמים גם מכונות עושות בעיות, ולפעמים לאחר הניקוי צצות בעיות או נקודות שלא התנקו בצורה ראויה. לכן, חשוב לבחור בחברה שתיקח אחריות על העבודה שלה ובמידת הצורך תגיע ותתקן את מה שנדרש.

 

זמן עבודה

בחרו רק חברה שתבצע את העבודה במהירות וביעילות. חברות לא מקצועיות יעבדו לאט ועם הפסקות ויקשו עליכם בהתנהלות השוטפת. משכך, בררו באתר תוך כמה זמן תבוצע העבודה ובחרו בחברה שתציע את הזמן הסביר ביותר. אתרים רציניים מציעים סימולטורים בהם לאחר כמה שאלות יופיע לכם המחיר המשוער ומשך העבודה המשוער.

 

לסיכום

ישנם מספר קריטריונים חשובים לבחירת חברת פוליש. המדדים החשובים ביותר הם מחיר הניקוי, איכות המכשור, האיכות והניסיון של הצוות האנושי, לקיחת אחריות מצד החברה ומשך העבודה. חפשו את כל אלו באתרי החברות, השתמשו בסימולטורים המוצעים והגיעו לבחירה המושכלת ביותר. בהצלחה!

חברת ניקיון באינטרנט