איך לבחור מטפל אוריקולותרפיה אונליין

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אם הגעתם לכאן, אתם כנראה יודעים שבחירה של מטפל אינו עניין של מה בכך. וכשמדובר בבחירה של מטפל אוריקולותרפיה דרך האונליין, הדבר הופך להיות עוד יותר מורכב. שכן, אינכם רואים את המטפל או שומעים את קולו (דברים שעשויים להקל על הבחירה). כדי שתוכלו לבחור מטפל אוריקולותרפיה אונליין ולהיות בטוחים שבחרתם נכון, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי שיעשה לכם סדר בנושא.

 

בואו נסביר רגע מה זה אוריקולותרפיה

חשוב לציין תחילה הסבר קצר אודות אוריקולותרפיה, עבור מי מכם ששמעו על הטיפול אבל לא יודעים בדיוק מה זה אומר. יש מי שמגדירים את הטיפול הזה כ"דיקור סיני" שמיועד רק לאוזן. השיטה הזו נחשבת כיום לשיטת טיפול מוכרת שמסייעת להקל על המצבים הבאים:

  • כאבים פיזיים
  • לחץ נפשי
  • התמכרויות לסמים, אלכוהול, סוכר ועוד

בחיפוש מהיר ברחבי הרשת ניתן לגלות כי קיימים לא מעט מטפלים באוריקולותרפיה. כדי לבדוק שמדובר במטפל מומלץ, אתם צריכים לבצע את הדברים הבאים:

 

תבדקו פרטים באתר שמתמחה בתחום

כפי שכבר ציינו בפניכם קודם לכן, יש לא מעט מטפלים בתחום זה. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם פונים אל מטפל מומחה בתחום, אתם צריכים להיכנס לאתר שמרכז בו פרטים אמינים על הרפואה הסינית. במהלך השיטוטים שלנוב רשת גילינו את האתר ז'ונגיה – פורטל הרפואה הסינית של ישראל וראינו שיש בו מידע רב אודות טיפולי ומטפלי אוריקולותרפיה. כך שאנחנו ממליצים לכם בתור התחלה, להיכנס אל האתר ולהתרשם.

 

תבררו חוות דעת אודותיו

נכנסתם לאתר וראיתם מטפל באוריקולותרפיה שנראה לכם מתאים עבורכם? אם כך, אתם צריכים לברר כעת חוות דעת אודותיו. אנחנו מאמינים שז'ונגיה הוא אתר אמין ועומדים מאחוריו אנשי מקצוע רציניים בתחום, ובכל זאת, חשוב לנו שתהיו בטוחים שאתם בוחרים במטפל המתאים לכם ביותר. לכן, אתם צריכים לבדוק את שמו המלא או את שם הקליניקה שלו ולערוך חיפוש אודותיו תוך שימוש באחת הפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • וואצאפ

 

תבדקו שיש לו הסמכה בתחום

כל אחד יכול לקנות ערכת מחטים קטנים, כאלו שמיועדים לאוזן ופשוט להצמיד אותם במהלך טיפול. אבל לא כל אחד יכול לקבל תעודת הסמכה. לכן, אתם צריכים לבדוק שהמטפל הנבחר (שעבר את סלקציית הבירורים שלכם בפלטפורמות השונות) אכן בעל הסמכה לטיפול באוריקולותרפיה. אם גיליתם שהוא מוסמך, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר במטפל המתאים לכם ביותר. שכן, הוא צלח את 3 השלבים החשובים הללו שצוינו לעיל.

 

לסיום

עד כאן המדריך שלנו שאפשר לכם לבחור מטפל באוריקולותרפיה אונליין. עכשיו, אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם נכון, כך שנותר לכם רק לתאם תאריך ושעה לטיפול המיועד וליהנות מטיפול מרגיע ומרענן שיקל על המכאובים שלכם. מאחלים לכם שהטיפול יביא את הרגיעה המיוחלת לה אתם מצפים.

טיפול באוזניים