איך לבחור נעלי צעד ראשון דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אתחיל בהמלצה: אל תבחרו נעלי צעד ראשון דרך הטלפון הנייד. קחו את הפעוט איתכם, לכו לחנויות טובות, השמעו להמלצות המוכרים ובדקו טוב את התאמת הנעל לרגל של פעוטכם. אם אין ביכולתם לעשות זאת, כשאתם בוחרים נעלי צעד ראשון דרך הטלפון הנייד שלכם, כדאי שתשימו לב למספר דברים.

 

כמה שיותר יחף, יותר טוב

הכי בריא, לכל בני האדם מתינוקת ועד מבוגרים, ללכת יחפים. אמנם, בגלל הסכנות שאורבות בחוץ כדאי מאוד לנעול נעליים המגנות מפני סכנות אלו. כאשר הרגע המרגש הגיע, ותינוקכם עושה את צעדיו הראשונים, הגיע הזמן לקנות לו את נעליו הראשונות, אך מומלץ, ככל שניתן, להמשיך לתת לו ללכת כשהוא יחף.

 

טווח מחירים

המחירים בארץ לנעלי צעד ראשון הם יקרים מאוד. המחירים נעים בין 100 שלקים לבין 300 שקלים ואפילו יותר. אין צורך בקניית נעליים כ"כ יקרות, בטח ובטח כשמחליפים אותם מאוד מהר (בד"כ כעבור שלושה חודשים). לעומת זאת, בשירותי משלוחים מחו"ל המחירים זולים בהרבה וע"כ רבים המזמינים נעלי צעד ראשון דרך הטלפון הנייד בשירותים מחו"ל, כאמזון ואלי – אקספרס. המחירים שם נעים בין 15 שקלים (!) בלבד, ל80 שקלים.

 

לבדוק טוב – עד כמה שניתן

למרות שאתם מזמינים דרך הטלפון הנייד, ולא דרך מדידה בשטח, כדאי לנצל את הטלפון הנייד עד תום. תכנסו לאתרים ולהמלצות רבות שגדושות ברחבי הרשת. תקראו על סוגי הנעליים השונים ועל המלצות הרבות שכדאי לקחת בחשבון, ולא רק בנוגע למחירים.

 

תיקון המידות

בדקו בצורה ידנית את המידה של רגלי תינוקכם. אל תשכחו שתמיד כדאי לקנות מידה גדולה יותר מאשר קטנה יותר. ברגע שהתינוק מכניס את רגלו לנעל, היא ממילא קצת גדלה ומתאימה את עצמה לרגלו הספציפית דל התינוק. לכן, תדאגו שהמידה תהיה מעט גדולה יותר ועם זאת מתאימה ונוחה לתינוקכם. בחלוקה גסה ולא חד משמעית, נעלי הצעד הראשון בד"כ יהיו בין מידות 19 ל22.

 

הבדלים בהזמנות

כפי שראיתם, המחירים בהזמנות מחו"ל דרך אמזון ואלי אקספרס הם מדהימים ביחס למחירים היקרים בארץ. כדאי לקחת בחשבון את שירות הלקוחות המדהים של אמזון ביחד עם מהירות המשלוח הגבוה שלה. באלי אקספרס אמנם תחכו הרבה יותר זמן (כמעט חודשיים לפעמים), אבל התקציב כ"כ נמוך שתקנו באותו מחיר שקניתן מאמזון לקנות נעלי צעד ראשון גם לשכנים.

 

הכל נמצא באתר, כמעט

חשוב לבחור סוג נעל גמיש, עם סוליה דקה וככל שהנעל קלה יותר – כך טוב יותר. כל הפרטים האלה נמצאים באתרי האינטרנט ותוכלו לראות אותם לפני שאתם קונים את הנעל דרך הטלפון הנייד. זה לא תחליף אמיתי למדידה בשטח, אך ראוי לקרוא את הפרטים, המידות וסוגי הנעליים כדי להקנות לילדכם את הטוב ביותר, במחיר הטוב ביותר.

נעלי צעד ראשון