איך למצוא ספק ריהוט למסעדות דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בעלי מסעדות רבים מוצאים את עצמם לא פעם מסתבכים בכל הנוגע להזמנה של ריהוט חדש לעסק. בימים האחרונים שמענו על לא פחות מ-3 בעלי מסעדות שציינו בפנינו שהם חווים קושי במציאת ספק ריהוט למסעדה שלהם. כדי לסייע לכל אותם בעלי מסעדות, החלטנו לכתוב מדריך מרוכז ולציין בו איך אפשר למצוא ספק ריהוט למסעדות דרך הטלפון הנייד בקלות. הנה כל הפרטים בנושא:

 

השלב הראשון – תחליטו מהו הריהוט הדרוש לכם

בשלב הראשוני אתם צריכים קודם כל לדעת מהו הריהוט הדרוש לכם. מדובר בעניין בסיסי שבלעדיו לא תוכלו להמשיך וליישם את שאר השלבים. אנו ממליצים לכם לערוך רשימה מסודרת של פריטי הריהוט הדרושים לכם. אם יש צורך, תסתייעו בגורם מקצועי כמו מעצב פנים שיסייע לכם בהכנת הרשימה. אם אינכם יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתקראו את הרשימה לדוגמא שקיבלנו מבעל מסעדה:

  • שולחן דלפק
  • שולחנות אוכל מרובעים
  • שולחנות אוכל עגולים
  • כיסאות פנים
  • כיסאות בר ועוד

 

השלב השני – תחפשו ברחבי הרשת אתרים ספקים לריהוט מסעדות

בשלב זה אתם צריכים להתחיל לחפש ברחבי הרשת אתרים שמספקים ריהוט למסעדות. חשוב מאוד שתערכו חיפוש אחר אתרים כאלו בלבד ולא אתרים שמספקים ריהוט לבתים, מכיוון שההבדל בין 2 האתרים הללו הוא תהומי. ההמלצה שלנו היא לערוך חיפוש באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

 

  1. באמצעות פרסום פוסט בקבוצות של מסעדנים בפייסבוק
  2. באמצעות חיפוש בגוגל
  3. באמצעות פרסום פוסט בעמוד הפרופיל שלכם בפייסבוק

 

שימוש באחת או יותר מהפלטפורמות הללו יאפשר לכם להגיע בסופו של דבר אל ספק שיתאים לכם.

 

השלב השלישי – תבחרו בספק שמציע את הריהוט המתאים לכם ביותר

בשלב זה אתם צפויים לעמוד בפני כמה ספקים שמצאתם ברחבי הרשת. כעת, עליכם לבחון את ההיצע שיש לכל ספק ולבחון מיהו הספק המתאים לכם ביותר. הבחירה צריכה להיעשות בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • סוג הריהוט
  • עיצוב הריהוט
  • ביקורות שניתנו לכם אודותיו

רק לאחר שתבחנו את שלושת הפרמטרים הללו, תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בספק המתאים לכם ביותר.

 

השלב הרביעי – ביצוע ההזמנה

 

הגעתם אל השלב הסופי והחשוב ביותר – ביצוע ההזמנה דרך הטלפון הנייד. בשלב זה, אתם צריכים להיכנס אל האתר של הספק. לבחור את הרהיטים המתאימים לכם, לציין בהערות אם יש לכם בקשות מיוחדות ולאחר מכן, למלא את הפרטים האישיים שלכם לצורך ביצוע ההזמנה. תתבקשו למלא את שמכם המלא, כתובת המסעדה, מספר טלפון ליצירת קשר וכמובן, פרטי אשראי לחיוב ההזמנה. לאחר שתיישמו את כל אלו, תצטרכו רק להמתין לקבלת הריהוט.

 

לסיום

כעת אתם יודעים איך למצוא ספק ריהוט למסעדות דרך הטלפון הנייד. כך שנותר לכם רק ליישם את השלבים שצוינו לעיל וליהנות מריהוט חדש ומעוצב. מאחלים לכם בהצלחה!

טלפון