איך למצוא קורס שחיטה מומלץ דרך הטלפון הנייד?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

חיפשת דרך הטלפון הנייד קורס שחיטה מומלץ ואינך יודע אם הגעת לקורס הטוב ביותר? הקורס של מרכז דעת יענה על כלל הצרכים, הציפיות והשאיפות שלך – בכך אתה יכול להיות בטוח.

 

קורס שחיטה מקצועי

קורס שחיטה שבו תבחרו ללמוד את רזי המקצוע המכובד, חייב להיות מקצועי ואיכותי. לתפקידו של השוחט צדדים רבים וחשובים, המשלבים בין דרישה ליכולות גבוהות ומומחיות, בקיאות ומחויבות לאחריות ההלכתית לשמירת כשרות, הקפדה על מזעור הסבל של העופות והבהמות לא ועוד.

 

השילוב בין קורס מקצועי לביקוש – מבטיח עתיד תעסוקתי ופרנסה

עופות ובשר הם מצרכים תדירים ומבוקשים, ולפיכך ישנו ביקוש מתמיד לשוחטים. אך לא די בביקוש על מנת להבטיח את פרנסתכם, שכן יש צורך הכרחי ברכישת המיומנויות המקצועיות על הצד הטוב ביותר, זאת דרך קורס מקצועי. שוחט אשר יהיה מקצועי ומיומן, יהפוך למבוקש, ובעזרת השם פרנסתו מובטחת.

 

איך שוחט הופך למומחה?

על השוחט להיות בקיא בכלל רזי המקצוע: החל מכלי השחיטה, היכרות עם גופה והרגליה של הבהמה ועד סגנון העבודה והמיומנויות. כמו כן, עליו להיות אדם ירא שמיים המכיר את כלל ההלכות. עם זאת, ידע תיאורטי איננו מספיק, ויש צורך לצבור ידע מקצועי, זאת דרך קורס איכותי. הקורס של מרכז דעת יבטיח את הגשמת קריטריונים אלו במומחיות ומסירות.

 

מה לומדים בקורס שחיטה מקצועי?

הקורס שם לעצמו למטרה להקנות את הידע ההלכתי לצד שיפור הביצועים המעשיים (מיומנויות, מהירות ביצוע ועוד). השיעורים מתקיימים לאור הדרכתם של צוות רבנים בעלי שם. הקורס מעמיק ועומד על כלל הפרטים החשובים לשוחט במקצועו.

 

נושאים אשר נלמדים בקורס

אופן השחזת והעמדת הסכין; הדינים השונים: דיני שחיטה, דיני שהייה, דיני כיסוי הדם, דיני בדיקה לאחר שחיטה ועוד; פירוק מעשי של העוף ולמידת סוגי חלקיו ועוד. כמובן, ישנן התנסויות מעשיות ושחיטה בפועל.

 

מה מקבלים בסוף הקורס?

הבוגרים שיוסמכו בתום קורס השחיטה יקבלו את התעודה המבוקשת לתחום: תעודה ממשלתית מטעם הרבנות הראשית לישראל (זאת בכפוף לעמידה במבחן מטעם הרבנות). עוד יקבלו הבוגרים תעודת הסמכה מטעם "מרכז דעת".

 

מהם תנאי ההרשמה המוקדמים?

היות שמדובר בקורס מכובד, ישנים תנאי קבלה והצלחה בקורס. על מנת להתקבל לקורס השחיטה, יש לעבור ראיון אישי עם רב בכיר.

 

מהם תנאי המעבר לקורס?

הנוכחות לאורך הקורס נדרשת בסך של 85% לפחות (משך הקורס כ- 28 מפגשים, אחת לשבוע, אשר נפרשים על פני כשבעה חודשים. ניתן לקצר את הקורס במסלול של שני שיעורים בשבוע). יש לצלוח את ציון המעבר (75% הצלחה הן במבחן העיוני והן במבחן המעשי).

 

שוחט מקצועי – סומכים עליך!

כל בית בישראל סומך על השוחט שהמזון המוגש לו יהיה כשר, ולכן נושא השוחט בתפקידו אחריות גדולה ומכובדת. למדו את רזי המקצוע רק דרך הקורס של מרכז דעת.

לִשְׁחוֹט