איך למשוך גבר

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בנות, רוצות ללמוד איך למשוך את הגבר הנכון? הינה כמה טיפים ייחודים שיכולים לעזור.

 

אמפתיה היא שם המשחק

בכל פעם שהוא אומר לך מה הוא מרגיש במהלך שיחה, ודאי שהוא יודע שאת מרגישה אותו דבר.

התיאום הזה של הרגשות שלך עם שלו עובד באותה צורה כמו שיקוף, כדי לעזור לו להרגיש כאילו שניכם מתאימים יותר. אם הוא מספר סיפור עצוב, עשי פרצוף עצוב. אמרי לו שאת מרגישה בדיוק כך והחווי לכיוון עצמך בידך, ואמרי משהו כמו: "הלב שלי איתך". עם זאת, אל תגידי שאת מרגישה את הכאב שלו מאחר והוא עלול לקשר אותך באופן לא מודע לכאב.

 

דברי "חלש"

הקפידי לדבר בצורה איטית ומדודה עם מעט מאוד שינויים בטון שלך עד סוף המשפט.

דיבור בקצב איטי יסייע למשוך אותו לשיחה איתך מכיוון שהוא ידרש לעבוד קצת יותר קשה כדי לזהות את המשמעות של מה שיש לך לומר. הפעם היחידה שבה עליך לדבר בקול רם יותר או עם דגש רב יותר, היא כאשר תבחרי לשלב פקודה לתת מודע שלו בשיחה, כפי שנסביר בסעיף הבא. אחרת, עליך לשמור על טון דיבור אחיד, מה שיעודד אותו להאזין לדבריך ברוב קשה.

 

כן, המפקדת!

השתמשי בפקודות מוסוות כדי לפנות אל התת מודע שלו ולגרום לו לציית לך באופן לא מודע.

כשאת משוחחת איתו, חשבי על פקודה של פחות מחמש מילים ואיך להתאים אותה לדיבור שלך ואז, כשאת מזהה הפוגה בשיחה, צייני את הפקודה, השהי את השיחה שוב ורק אז המשיכי לדבר. זה עובד כי זה גורם לתת המודע של האדם שמולך להבחין בפקודה, יותר ממה שהוא היה מבחין בה לו היתה משובצת בחלקים האחרים של הדברים שאמרת. דוגמה לפקודה מוסווית תהיה:

"כשאתה מגיע לאזור ביום חמישי הבא זכור (חזק יותר) לשלוח לי הודעה ואני אפגוש אותך (ועכשיו בטון שקט יותר) אולי בכניסה לקניון או בגינה הציבורית".

 

חזרי שנית

השתמשי בפקודות מוסוות לפחות שבע פעמים בשיחה איתו כדי לקבל את המענה הדרוש לך.

גברים שעסוקים מאוד בעצמם עשויים להזדקק לתזכורת לגבי כוונתך פעמים רבות, לפני שהם באמת שומעים אותך, זוכרים מה אמרת להם ופועלים בהתאם להוראות שסיפקת להם בפקודה המוסווית. גברים שכבר מתעניינים בך אולי לא יצטרכו לשמוע את זה פעמים כה רבות, אלא שלוש או ארבע פעמים בלבד. את צריכה גם להקפיד להישמע טבעית בעת השימוש בפקודה כדי שלא תישמעי כאילו את מנדנדת או חוזרת על עצמך. חזרי תמיד לדבר במקצב המרגיע והקצוב שהשתמשת בו לפני הפקודה, כדי לשמור עליו דרוך ומפה לכל מילה שיוצאת לך מהפה.

 

תני לידיים לדבר

במהלך השיחה, הצביעי או החווי בידך לכיוונך, גם כאשר את מתארת את התכונות החיוביות של מישהו או משהו אחר. זוהי קריאה תת מודעת, המשתמשת בשפת גוף משכנעת, כדי שהמיקוד שלו יהיה בך ולא באף אחד אחר לאורך כל זמן השיחה ביניכם. לדוגמא, כאשר את אומרת משהו כמו: "יש לי משיכה לסרטים זרים", הקפידי להשתהות מעט לפני שאת אומרת את המילים "משיכה" על מנת לשייך אליך באופן לא מודע את המושג הזה. משפטים קצרים אחרים שבהם את יכולה להשתמש כדי לחייב אותו לחשוב עליך בצורה רומנטית הם "אדם מיוחד", "אתה תאהב", "לקחת סיכונים", "להתרגש" וכן הלאה.

 

הטילי עוגן

השתמשי בטכניקה של עיגון בשיחה כדי לשייך אותך למצב או חוויה מרגשים מבחינתו.

כאשר גבר נמשך לאישה, הוא מרגיש פרץ של אדרנלין בנוכחותה. כשאת מעוניינת לעגן את השיחה איתך בתודעתו, עליך להזכיר לו חוויה מרגשת מן העבר שאולי חלקתם זה עם זו, על ידי דיבורים על כך והפניית כפות ידייך לכיוונך.

 

 השתמשי באפקט המראה (Mirroring)

השתמשי בטכניקה של חזרה על תגובותיו של בן שיחך כדי להחזיר את השיחה אליך.

זה דורש ממך לחזור על מה שהוא אומר לך ולהגיב על זה, מבלי להכניס משהו משלך לתגובה. למשל, אם הוא אומר לך "אני נוסע לפריז בשבוע הבא" את יכולה להגיב במשפט כמו: "פריז זה אחלה". זה יאלץ אותו להסביר עוד, בתקווה לקבל ממך תגובה מפורטת יותר. זו דרך לשמור אותו מרוכז בך לאורך כל השיחה.

מדובר בתחום שלם שנקרא תקשורת מקרבת עליו ניתן למצוא עוד מידע: באתר הזה

 

תני לו לבחור בינך לבין עצמך

שימי אותו בסיטואציה של "דאבל ביינד" כלומר – הציעי לו 2 אפשרויות בחירה שבפועל נותנות לו רק אפשרות אחת. לדוגמה: "אתה רוצה לבוא איתי עכשיו או אחר כך?" אין אפשרות שלישית שמאפשרת לו לבחור מה הוא באמת רוצה לעשות, והשמטת חופש הבחירה מתפקדת בדיוק כמו פקודה מוסווית.

 

אישה וגבר יושבים על ספסל