איך לעצב את מטבח החלומות שלכם?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

סקרים שנערכו בתחום עיצוב המטבחים, הראו שאנו מקפידים להחליף את המטבח שלנו אחת ל – 10 שנים בממוצע. נתון זה גרם לנו להבין שיש חשיבות גבוהה לעיצוב המטבח. שכן, זה צריך להתבצע תוך מתן תשומת לב לעיצובים האופנתיים ולנוחות. יצאנו לבדוק איך תוכלו לעצב את המטבח באופן שיענה על קריטריונים אלה, כדי שתוכלו לקבל בסופו של דבר את המטבח שתמיד חלמתם עליו.

 

תשימו דגש על נוחות

נמליץ לכם לעמוד תחילה בחדר המטבח ולשאול את עצמכם: "מהם הדברים שיאפשרו לי להתנהל במטבח בנוחות?". שכן, מחשבה מקדימה תאפשר לכם לעצב את המטבח הסופי, תוך התאמה מקסימלית. נדגיש שתצטרכו לבדוק את התחומים הבאים:

  • אחסנה
  • בישול
  • אביזרי מטבח
  • פינת ישיבה ועוד

ברגע שתשימו דגש על הפרטים הללו, יתאפשר לכם לעצב את המטבח באופן שיקל על ההתנהלות בו. נסביר למשל שמחשבה מקדימה על אפשרויות אחסנה, תקל עליכם בהכנסה והוצאה של מוצרי מזון, כלי אוכל ועוד.

תשימו דגש על נוחות

תכירו בסגנונות העיצוב

סביר להניח שיש לכם ויז'ן של מטבח החלומות שלכם. אם כך, כדאי שתדעו שתצטרכו לקרוא לו בשם. כלומר, להכיר בסגנון העיצובי שלו. שכן, יש מגוון רחב של עיצובי מטבח, ועליכם להציג בפני חנות המטבחים את הדגם המתאים. נציע להיכנס בשלב זה לקטלוג של מטבחים, כדי שתוכלו לשים את האצבע על המטבח שתמיד חלמתם עליו. לחצו על הקישור הבא אם אינכם יודעים איפה ניתן למצוא קטלוג שכזה: https://www.panel-k.co.il ותוכלו לחזות בעיצובים שונים, לדוגמא: קלאסי, אורבני, מודרני, כפרי ועוד.

תכירו בסגנונות העיצוב 

תשקיעו במוצרי הפרזול

יש מי שבוחרים במוצרי פרזול בסיסיים, מתוך מחשבה שאלה לא נראים לעין. אנחנו כאן כדי להעלות את הנושא למודעות ולומר לכם שמוצרי הפרזול הם אמנם קטנים, אך הם משלימים את המראה הכולל של המטבח. כך שבחירה במוצרים בסיסיים ומשעממים, עשויה לפגוע בעיצוב הכולל. נדגיש שהבחירה במוצרי הפרזול צריכה להיות איכותית בלבד. שכן, אינכם רוצים לגלות שידיות המגירות יתנדנדו ויפלו לאחר זמן קצר.

 

תבצעו מדידות

אין ספק, עיצוב של מטבח החלומות מוביל להתרגשות גדולה. לצערנו, יש מי שנסחפים אחריה ומוצאים את עצמכם מעצבים מטבח מושלם שמתגלה כלא מתאים במידותיו לחלל הנבחר. לכן, נבקש מכם לערוך מדידות בחדר שבו המטבח צפוי להיבנות. מדובר בהליך פשוט שכל אחד יכול לבצע, תוך שימוש בסרט מדידה, כדי לבדוק את הרוחב, האורך, העומק והגובה של כל האלמנטים שצפויים להיכנס לתוך החלל, למשל: ארונות מטבח, אי, חלונות ועוד.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לעצב את המטבח!

עיצוב של מטבח מצריך היכרות עם טיפים בסיסיים. בשלב זה אתם מכירים בהם מקרוב, כך שתצטרכו ליישם אותם על הצד הטוב ביותר, כדי שתוכלו לשבת תוך זמן קצר במטבח מעוצב ונוח שיתאים לכם מכל הבחינות.

איך לעצב את מטבח החלומות שלכם