איך לרכוש פעילות אומנות מעניינת דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אמנות היא תוצר של צורך אנושי לבטא את האינדיבידואליות של כל אחד מאיתנו, בפעילות שגורמת לנו ליצור משהו די מדהים, ובמיוחד כשאנשים מאגדים את הכישרונות שלהם. פרויקטים אמנותיים שיתופיים אלה עובדים עבור ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד, והם מספקים תוצאות שכולם יכולים להיות גאים בהן! אז איך אתם יכולים להנגיש פעילויות אומנות מעניינות דרך הטלפון ? פעילויות אומנות שמותאמות לגילים שונים, לכל המשפחה ולבילויים זוגיים.

כל אלה זמינים כיום ממש מהטלפון שלכם, דרך האתר שמשגע את המדינה עם מגוון פעילויות אומנות ברחבי הארץ. בזכות אתר artly, גם אתם יכולים להצטרף לטרנד שמשגע את המדינה, וכל זאת ישירות דרך הטלפון הנייד שלכם.

 

חדוות האומנות

האמנות נמצאת מסביבנו, והיא הייתה שם מאז התקופה הפרהיסטורית. אנשים מציירים, מציירים, מפסלים, רוקדים, כותבים ומבצעים מוזיקה ומחזות. אנשים נהנים לעשות דברים אמנותיים. והם גם נהנים להסתכל, לצפות באמנות ולחוות, אבל אף אחד לא באמת יודע למה.

פעילות אמנותית

 

אמנות בשביל הנשמה

פבלו פיקאסו, שבוודאי ידע הרבה על אמנות, אמר כי "מטרת האמנות היא לשטוף את אבק חיי היומיום מהנשמה שלנו". זה הסבר פיוטי מקסים שמתאר כמה חזק הקשר שבין האמנות לבין הנשמה וההוויה האנושית. אומנות מצליחה לעורר השראה ומוטיבציה, ונחשבת לפעילות שמחדדת את החושים והמוח.

 

מה תוכלו למצוא באתר ?

באתר של ארתלי artly, כפי שהשם מרמז, ההתמקדות היא בלהביא עד אליכם מגוון של פעילויות אומנות שיעבירו לכם את הזמן בנעימות. פעילויות אומנות שמתאימות לכל הגילאים, ומסוגים שונים שיתאימו לכל אחד.
המגוון של הפעילויות שתוכלו למצוא באתר ארתלי כוללות :

  • תמונות יהלומים – המכונה גם שיבוץ תמונות יהלומים, היא פעילות המשלבת צביעה במקומות מסומנים, על גבי ציורי קנבס ארוגים. באתר של ארתלי תוכלו למצוא דוגמאות לתוצאות של הפעילות המהנה הזאת.
  • צביעה לפי מספרים – הרעיון הקלאסי שכולנו מכירים מחוברות הצביע מהילדות. רק באתר של ארתלי תוכלו למצוא ערכות צביעה לפי מספרים על יצירות אומנות שונות לפי בחירתכם.
  • פאזלים – ערכות פאזלים מדליקים של יצירות אומנות של אומנים מפורסמים או לפי בקשתכם. בערכות שמזמינות אתכם את המשפחה לשעות של הנאה בהרכבת הפאזל של יצירת האומנות האהובה עליכם.

פעילות אמנותית

איך מתחילים עם הפעילויות של ארתלי?

זה פשוט מאוד, לאחר הזמנת הפעילות אתם מקבלים מארתלי ערכת אומנות. אשר כוללת בד קנבס, מכחולים צבעים, ושאר אביזרים דקורטיביים שישמשו אתכם במהלך המלאכה. הערכות של ארתלי מגיעות גם עם דפי הסבר והוראות שיכולות לעזור לכם להתמקד בדרך לפעילות האומנות המהנה שבחרתם.

כל מה שאתם צריכים בשביל להתחיל ליהנות מהפעילויות של ארתלי היא להיכנס לאתר דרך הפלאפון או המחשב, להזמין את הערכה הרצויה, לחכות שהיא תגיע, ולהתחיל בפעילות אומנות שהיא כולה כיף גדול.

פעילות אמנותית