איך ניתן למצוא שירות איתור נזילות בטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

שמתם לב לתסמינים שגורמים לכם לחשוב שיש נזילה בבית כמו רטיבות על הקירות, כתמים משונים, אבקה לבנה על הרובע ברצפה או בכלל שחשבון המים עלה ברגע? זה הזמן לחפש שירות איתור נזילות ולהזמין מאתר נזילות באופן מידי אליכם הביתה. איך עושים זאת ומה חשוב לדעת?

 

מהם שלבי הטיפול בנזילות

לטיפול בנזילות יש מספר שלבים ברורים שיש לבצע בסדר הבא:

  • איתור הנזילה על ידי אחת מהשיטות – מצלמה תרמית או חיישן גז
  • טיפול במקור הנזילה על ידי החלפת החלק הפגום בצינור בצינור פלסטיק
  • שיקום נזקי המים שכבר נעשו בשיטות שונות כמו ייבוש תת רצפתי, ייבוש סומסום, יבשן לחות או שאיבת מים.

 

איך מוצאים שירות איתור נזילות

תוכלו לחפש דרך הטלפון הנייד איתור נזילות באזור המגורים שלכם ותוכלו למצוא בעלי מקצוע רבים שיציעו את השירות הזה. חשוב לזכור שאין חכם כבעל ניסיון ומומלץ לשכור שירות של חברה בעלת ניסיון וטכנולוגיה מתאימה שלא ימהרו לשבור בלטות או קירות לפני שהם בטוחים על מקור הנזילה.

 

האם כל מאתר נזילות הוא גם מתקן אותם?

לא בהכרח, ישנם בעלי מקצוע שמתעסקים רק באיתור הנזילה ללא שום יכולת לתקן אותה או לטפל בנזקי המים לאחר מכן. כשאתם מחפשים את בעלי המקצוע שיוכלו לעזור לכם בדקו היטב את ההיצע שלהם. כמובן שיהיה לכם נוח יותר להזמין חברה מקצועית אחת שמטפלת בבעיה מא' ועד ת'. מאיתור הנזילה דרך תיקון שלה ועד שיקום וטיפול בנזקי מים על ידי הטכנולוגיות השונות.

 

כמה זה עולה

לפני שסוגרים עם בעלי מקצוע שעלו מהחיפוש שלכם כדאי לדעת את טווחי המחירים:

  • מחיר איתור נזילה בבית ינוע בין 1,300 ל – 1,800 שקלים.
  • ייבוש תת רצפתי עולה כ 80 – 130 שקלים למטר רבוע אך אם מדובר בייבוש שטח קטן עד 20 מטר רבוע העבודה תתומחר במחיר גלובלי שמתחיל ב2,000 שקלים.

 

ייבוש תת רצפתי

ייבוש הרצפה באופן אקטיבי יתבצע על ידי מאתר הנזילות ומכשיר מיוחד לייבוש, למכשיר יש זרועות שמוחדרות לרצפות באמצעות קידוח בקרמיקה, לאחר הקידוח בעל המקצוע יוציא חלק מהשומשום או החול באריח ויכניס פיית יניקה לרצפה, מכונת הייבוש תישאר אצלכם בבית והיא תעבוד באופן עצמאי עם משתיק קול וטיימר. במהלך התקופה המכונה תשאב את כל המים שכלואים מתחת לריצוף, ייבוש מצע שומשום אורך בממוצע בין שבועיים לשלושה ובעוד מצע חול יתבייש תוך 3-5 שבועות.

 

לסיכום,

שירות איתור הנזילות הינו מוכר מאוד וניתן למצוא בעלי מקצוע בכל מקום בארץ, חשוב לשים לב להמלצות ולחברות בעלות ניסיון שמחזיקות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. בנוסף לזכור לבדוק האם החברה מציעה את כל השירותים בפתרון בעיית הרטיבות והנזילות – מאיתור מקור הבעיה ועד סיום הטיפול – סגירת הרצפות והפקת לקחים.

שירות איתור נזילות