איך ניתן לקבל החזר מס רכישה באופן מקוון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אם היינו מספרים לכם שיש סיכוי גדול שמגיע לכם לקבל בחזרה עשרות אלפי שקלים, הייתם מאמינים לנו? ובכן, אם רכשתם נכס שנמצא ברשותכם – יכול מאוד להיות שבהחלט מגיע לכם לקבל סכומים כאלו בחזרה.

רכישת נכס מלווה, כפי שאתם בוודאי כבר יודעים היטב בעצמכם, בלא מעט תשלומי מיסים מסוגים כאלו ואחרים.

בחלק מהמקרים, המיסים ששילמתם גבוהים יותר מאלו שאותם הייתם אמורים לשלם, ועל הפער הזה תוכלו, אולי, לקבל החזר מס רכישה באופן מקוון.

אז איך עושים את זה? מה צריך לדעת לקראת הכניסה להליך? כמה זמן זה לוקח? כל התשובות כאן בפנים.

 

החזר מס רכישה באופן מקוון – הכי פשוט שיש

להבדיל מבעבר, שאז הגשת בקשה לקבלת החזר מס רכישה היתה עניין מורכב ומסובך, שדרש עמידה ארוכה בתורים, הרשמה מראש, הצטופפות עם עוד עשרות אנשים באותו החלל ועוד, היום הדברים עובדים בצורה אחרת לחלוטין.

על ידי פיתוח אתרי אינטרנט ייעודיים לקבלת החזר מס רכישה, ניתן היום להגיש את הבקשה באופן מקוון, אז איך בדיוק זה קורה? ובכן, מדובר על כמה לחיצות כפתור ואתם שם בקלות.

 

הגשת מסמכים וקבלת אישורים – צעד אחר צעד

על מנת לקבל החזר מס רכישה באופן מקוון, תצטרכו לבדוק מהי יתרת הזכות שלכם. יתרת הזכות יכולה לעמוד על בין שקל אחד לבין 500 שקלים, או להיות גבוהה יותר מ-500 שקלים. במקרים שבהם יתרת הזכות נמוכה יותר מ-500 ש"ח, תידרשו להליך הרבה יותר פשוט של הקלדת פרטים, ותוכלו לקבל את היתרה הרלוונטית ישירות לחשבון הבנק שלכם בתוך כמה ימי עסקים בלבד.

לעומת זאת, אם יתרת הזכות גבוהה יותר מ-500 ש"ח, תצטרכו למלא טופס ולהגיש אותו לבנק שאליו שייך חשבון הבנק שלכם. מאותו הרגע, יפעלו הבנק ורשות המיסים יחדיו, ובהתאם יתרת הזכות תועבר אליכם בתוך כמה ימי עסקים.

 

לסיכום, אתם לא צריכים לעשות את זה לבד

קבלת החזר מס רכישה היא פשוטה באופן יחסי, אבל יש אנשים שאין להם זמן לעסוק בה. כמו כן, יש גם אנשים שיש להם זמן לעסוק בה, אבל עצם ההתעסקות אינה נוחה בשבילם, והם לא מבינים את הצעדים שאותם הם צריכים לעבור על מנת להגיש את הבקשה.

בדיוק עבור אותם אנשים נוצרו חברות שיכולות לעשות את כל זה במקומם. אותן חברות התמקצעו באופן מושלם בהליכים השונים של החזרי מס, וביניהם גם בהליך של קבלת החזר מס רכישה באופן מקוון. פנייה לאותן החברות יכולה להפוך את ההליך להרבה יותר פשוט, מהיר ומקצועי מאשר הליך שאליו תיגשו באופן עצמאי, ולכן כדאי לבדוק את האופציה הזו גם עבורכם. רכשתם נכס? קדימה, זה הזמן לבדוק האם אתם זכאים לקבלת הכספים ששייכים לכם בחזרה, אז שיהיה המון בהצלחה!

 

חישבו כספי