אלו הסיבות לעשות חבילת גלישה לחו"ל בלי שום בעיות

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כבר לא צריך להתמודד עם עמלות מופקעות או שירות איטי כשמשתמשים בטלפון הסלולרי בחו"ל. eSIM מקל מאי פעם להישאר מחובר – לא משנה היכן אתם נמצא בעולם. השימוש בטלפון הנייד במדינה זרה עלול להיות בעיה – או שצריך לקבל כרטיס SIM חדש לשירות מקומי, או שצריך להסתפק בעמלות גבוהות ושירות איטי. הודות לכרטיסי eSIM, שהופכים להיות תוספות נפוצות למכשירים חדשים, זה כבר לא המקרה.

 

כרטיס eSIM

השילוב של כרטיס eSIM ונסיעות בינלאומיות ישנה את החוויה לחו"ל עבור אנשי מקצוע. זה יהיה קל מתמיד לתקשר ולהתחבר עם עמיתים, לקוחות פוטנציאליים ואחרים במדינה זרה, כמו גם יותר פשוט לתקשר עם המשרד ועם יקיריכם בבית. במידה וגם אתם מתלבטים האם להשתמש בכרטיס eSIM, מוזמנים להמשיך לקרוא. אנחנו בהחלט ממליצים – רכשו חבילת גלישה בחו"ל – eSIM.

 

מהו כרטיס eSIM?

טלפונים סלולריים השתמשו באופן מסורתי בכרטיסי SIM המחברים את הטלפונים לרשתות סלולריות. SIM מייצג "Subscriber Identity Module", וכרטיסי SIM הם בעצם כרטיסי זיכרון המאחסנים את פרטי המשתמש – מזהה המשתמש, ארץ הולדת, הספק וכו'. ניתן להכניס ולהסיר כרטיסי SIM מהטלפון עצמו. יש לכם טלפון חדש? כל שעליכם לעשות הוא להעביר את כרטיס ה-SIM שלכם מהמכשיר הישן לחדש, וכל הנתונים שלכם יהיו זמינים מיד.

כרטיס ה-eSIM הוא פשוט הגרסה העדכנית והטובה ביותר של כרטיס ה-SIM. לא ניתן להכניס ולהסיר אותו כמו כרטיס SIM מסורתי. במקום זאת, כרטיסי eSIM מחוברים ללוח האם של הטלפון. ניתן לשכתב את הנתונים בכרטיס eSIM לכרטיס אחר, מה שאומר שעדיין קל להעביר את נתוני המשתמש ממכשיר אחד לאחר. סביר להניח שהטלפונים של העתיד יתמכו בכרטיסי eSIM אפילו יותר. ככל שה-eSIM יהפוך לסטנדרט, יהיה קשה למצוא טלפונים סלולריים שאינם תומכים ב-eSIM ובנסיעות בינלאומיות.

 

יתרונות כרטיס ה-eSIM

  1. מקום

מכיוון שכרטיסי eSIM כל כך קטנים, יש יותר מקום בטלפון לתכונות אחרות. תאר לעצמך שיש לך סוללה גדולה יותר ועמידה יותר. תארו לעצמכם שיש לכם מצלמה טובה וחזקה יותר. תכונות אלו עשויות להיות אפשריות הודות ל-eSIM.

 

  1. איטום מים

מכיוון שכרטיסי eSIM אינם צריכים לשבת בקצה הטלפון כמו כרטיסי SIM מסורתיים, ניתן למקם אותם קרוב יותר למרכז המכשיר. תכונה זו עשויה להקל על יצרני הטלפונים הסלולריים ליצור ולהציע מכשירים עמידים למים באמת בעתיד.

 

  1. כרטיסים כפולים

כרטיסי eSIM מאפשרים הגדרות SIM כפולות. הגדרה זו נותנת את האפשרות לשמור קבוצות נפרדות של נתוני משתמש. לדוגמה, SIM כפול עשוי להעניק מספר טלפון אישי ומספר טלפון בעבודה באותו מכשיר. זה עשוי גם להסמיך להשתמש בכרטיס SIM אחר בזמן נסיעה בינלאומית, מה שיאפשר להשתמש באותו המכשיר מבלי לשלם עמלות מופקעות.

 

כיצד להשתמש ב-eSIM בעת נסיעה

בשנים עברו, נוסעים בינלאומיים יצטרכו להחליף פיזית את כרטיס ה-SIM אם הם רוצים להמשיך להשתמש במכשיר אישי בחו"ל. שימוש במכשיר אישי ללא החלפת כרטיסי SIM יגיע עם עמלות ספק גבוהות. לחלופין, אם הספק של המשתמש אכן הציע נתונים בינלאומיים בחינם, הם לרוב יהיו מוגבלים ואיטיים – מהירויות 2G, למשל.

 

לסיכום

עם כרטיסי eSIM, קל יותר מתמיד להמשיך להשתמש במכשיר מחוץ למדינה. אם למכשיר שלכם יש כרטיס eSIM, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקנות תוכנית נתונים במדינה שבה אתם נוסעים. לאחר מכן תוכלו להשתמש בקוד QR כדי להפעיל את התוכנית באמצעות כרטיס ה-eSIM במכשיר הסלולרי שלכם. בדיוק ככה – אתם יכולים להשתמש בטלפון כמו כל אחד אחר במדינה זרה.

שיחת טלפון