גדלתי בשנה: כך נתאים את מסיבת יום ההולדת לגיל של הילדים

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כל אחד מאתנו נכח לפחות פעם אחת בחייו באירוע לא מוצלח. כזה שהתקיימו בו אלמנטים שלא תואמים לאורחים או לאדם שנמצא במרכז האירוע. עובדה זו גרמה לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם איך אפשר להתאים אירוע מסוים לאדם שנמצא במרכזו.

הפעם, יצאנו לבדוק איך אפשר יהיה להתאים מסיבת יום הולדת לילדים בגילאים שונים. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם יודעים איך לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

 

השלב ה – 1 בהתאמת מסיבת יום ההולדת לגיל הילד: קיימו שיח פתוח עם הילד בנושא

בשלב הראשון אתם צריכים לשבת עם הילד או הילדה שלכם ולקיים עמם שיח פתוח ובוגר. חשוב לציין כי שיח שכזה צריך לבוא לידי ביטוי גם אל מול ילדים צעירים מאוד. שכן, הם צריכים להרגיש שיש להם חלק בארגון יום ההולדת. בנוסף לכך, הם יוכלו להציע לכם רעיונות לארגון האירוע שתואמים לגילם, פשוט כי הם מכירים את תחומי העניין שלהם ושל ילדים אחרים בגילם מקרוב.

גיל הילד

השלב ה – 2 בהתאמת מסיבת יום ההולדת לגיל הילד: תבדקו ביחד את האפשרויות שעומדות בפניכם

בשלב השני אתם צריכים לבדוק ביחד עם הילד איזה אפשרויות עומדות בפניכם. אם למשל בשלב הקודם הילד ביקש לקיים יום הולדת 11 עם קוסם או מפעיל אחר, עליכם לבדוק ביחד איזה מפעילים מציעים שירות שמותאם לגיל זה. אנו ממליצים לפנות באופן ישיר אל המפעיל הנבחר ולוודא עמו את הפרטים הבאים:

  1. האם יש לו ניסיון בהופעות אל מול קהל בגילאים אלה?
  2. האם יש לו המלצות מצד לקוחות קודמים?
  3. האם יש לו סרטונים שמציגים את התכנים שמועברים ביום ההולדת?

 

השלב ה – 3 בהתאמת מסיבת יום ההולדת לגיל הילד:  תכינו רשימה מסודרת ותתחילו בהכנות

בשלב השלישי תצטרכו לערוך רשימה מסודרת שתסכם בפניכם את כל ההכנות הדרושות לארגון יום ההולדת. ברגע שתהיה לכם רשימה מסודרת, אתם תוכלו ללכת לפיה ולהיות בטוחים שלא תבחרו בטעות באביזרים או תכנים שלא מתאימים לגיל הילד.

 

השלב ה – 4 בהתאמת מסיבת יום ההולדת לגיל הילד:  תחגגו יום הולדת מותאם ותעבירו את המידע הלאה

השלב הרביעי והאחרון הוא השלב החוויתי ביותר בהליך. שכן, זה השלב שבו תוכלו להתחיל לחגוג את האירוע בזמן שאתם בטוחים שמדובר בחוויה שמתאימה לגילאי הילדים שמגיעים אל המקום. כלומר, לא יתקיים מופע עם גסויות ולא יהיו אביזרים שמתאימים למבוגרים (כבר שמענו על מקרים שכאלה). בשלב זה אתם תוכלו להעביר את המידע הלאה, להורים אחרים. כך תוכלו ליידע אותם איך לקיים מסיבת יום הולדת שתואמת לגיל הילד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להתאים את מסיבת יום ההולדת לגיל של הילד שלכם. נאחל לכם שתיישמו את המידע שלעיל ותחגגו יום הולדת מתאים ומרגש!

מסיבת יום הולדת