גם לרקסי מגיעה קורת גג: 4 טיפים לבחירת מלונה

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בין אם לכלב שלכם קוראים רקסי, ג'וי, שוקו או טופי, כמו לכל כלב – מגיעה לו קורת גג. קורת הגג של הכלב ידועה בתור מלונה. כלבים יכולים לישון בהרבה מקומות, אך מלונה עונה על האינטרס של כולם. מצד אחד, הכלב מקבל מקום ראוי לישון בו, ומהצד השני אתם לא צריכים לחשוש שהוא יישן במקומות מסוימים בבית. קבלו 4 טיפים לבחירת מלונה לכלב שלכם.   

 

מקום ללינה

לא סתם כלב נחשב לבעל החיים האהוב ביותר על בני האדם. מדובר על חיה חברתית ומלאת חיים, שאוהבת להסתובב ברגליים ולרוץ אל הדלת בהישמע צלצול הפעמון. למרות שקבלת כלב אל הבית היא דבר שעושה שמח, עדיין יש מקרים בהם מרגישים שהכלב עושה קצת יותר מדי.

אחד המקרים הללו נוגע למצב בו הכלב הולך לישון. החשש העיקרי של מי שמגדל כלב הוא למצוא את הכלב יושן במקומות שאנו פחות מעדיפים למצוא אותו בהם, כמו ספה או כורסה מרופדת, עם שאריות אוכל לכלבים. הפתרון הפשוט ביותר הוא לספק לכלב מקום נעים ללינה – מלונה.

 

4 טיפים לבחירת מלונה לכלב:

אטימות למים

אומנם החורף בישראל הוא לא מהקשים ביותר בעולם, אך בכל זאת הוא כולל בתוכו כמה ימי גשם, סוערים יותר וסוערים פחות. כשבוחרים מלונה לכלב שלכם, חשוב לוודא שהיא אטומה למים. מלונות בבתים פרטיים נמצאות במקרים מסוימים בחצר, כך שלא תרצו שהכלב שלכם יתרטב כתוצאה מגשם או אפילו כתוצאה ממטרות.

 

מרחב

חשוב מאוד להיות מדויקים בכל מה שקשור למרחב של הכלב במלונה. כמובן שלא נרצה לקנות מלונה קטנה וצפופה לכלב, שכן הדבר יעיק עליו, אך זה לא אומר שצריך לקנות מלונה עצומה שתהווה בית שני לכלב. המלונה צריכה להיות בגודל שיאפשר לו לזוז מעט הצידה או לעמוד, ויתאים לשינה ולא להסתובבויות וטיולים.

 

נוחות במשטח

אם אתם קונים מלונה לכלב, חשוב לוודא שהמשטח שלה נעים למגע. הכלב יושן כמה שעות בכל יום על המשטח של המלונה, ואתם בוודאי לא רוצים שהוא ישן על משטח שאינו נעים למגע. אם צריך, תוכלו להתייעץ בחנות על כריות או שמיכות שניתן להוסיף למלונה כדי להפוך אותה למקום נעים יותר עבור הכלב.

 

אוורור

מלונה צריכה להיות אטומה יחסית, בעלת פתח יציאה אחד, אך חשוב לשים לב לפני שקונים את המלונה לפתחי האוורור. הדבר חשוב כדי שהכלב יוכל לנשום בצורה תקינה, אך גם כדי שבקיץ הוא יוכל לשהות במלונה מבלי לסבול מהחום.

 

סיכום

יש הרבה מאוד דברים שחשוב לקנות לכלב שלכם, ומלונה היא בהחלט אחד מהם. עם המעקב אחר הטיפים הנכונים, תוכלו לספק לכלב שלכם קורת גג אידיאלית, בה הוא גם ירגיש בנוח וגם לא יסב בטעות נזק במקומות שונים בבית שלכם.

מְלוּנָה