דרכים טכנולוגיות לשדרג את החתונה שלכם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אם אתם מחפשים אחר אטרקציות לחתונה המתקרבת ובאה, בימינו הטכנולוגיים ישנם מגוון דרכים לשדרג את האירוע. בואו נדבר על אירועים וחתונות מושלמים וטכנולוגיים ב-2020, ככה הם צריכים להיראות ולהיחוות, כל המידע לפניכם:

אם בשנים עברו אנשים הסתפקו בהפרחת יונים בחתונה ובעוד טריקים ואטרקציות נחמדות, הרי שבשנת 2020 הכול כבר נראה אחרת לגמרי. העולם היום הרבה יותר טכנולוגי ומתקדם, מה שבהחלט משפיע גם על עולם החתונות והאירועים. אם אתם מחפשים אחר דרכים טכנולוגיות לשדרג את החתונה שלכם, הנה כמה טיפים טובים לפניכם. ככה נראות אטרקציות לחתונה ואירועים ב-2020:

 

פתרונות טכנולוגיים לשדרוג חווית החתונה והאירוע

תאי צילום מתקדמים לאירועים, הם סוג האטרקציה שאיתה אנחנו רוצים להתחיל. בכל מקרה, תמיד תוכלו לשכור את שירותיו של צלם חתונות, אבל מומלץ לקחת בחשבון גם הוספה של עמדות ותאי צילום. מדובר למעשה בתאי צילום דיגיטליים אשר יכולים גם ליצור קבצי GIF, ככה שלמעשה אתם זוכים לתיעוד באמת משודרג של החתונה (וגם האורחים שלכם כמובן).

תאי הצילום האלו אמנם מזכירים את תאי הצילום הקלאסיים שהיו פעם מוצבים בכל מיני תחנות מרכזיות של אוטובוסים (עבור תמונות פספורט), אבל הם משהו אחר לחלוטין. בחלק מתאי הצילום תוכלו גם להנות מאופציות של הוספת לבוש וירטואלי, אביזרים מגניבים ועוד. השיתוף של התמונה? אונליין! בפועל, זה בעצם אומר שאם למשל יש לכם קרובי משפחה בחו"ל, הם יוכלו להנות משיתוף מידי של תמונות האירוע הדיגיטליות.

 

עשן מסיבות בחתונה זה MUST

עוד טיפ טכנולוגי מגניב, הוא רובוט העשן שהפך לכל כך פופולרי בשנתיים האחרונות. אתם מוזמנים להכיר רובט עשן ענק שמוצב על במת האירוע, תוך כדי שהוא "מאיים" עם רובה ענק שפולט עשן מסיבות מרהיב. VIBE מעולה!

רוצים עוד טיפ? אנחנו ממליצים לשקול שימוש במדפסות תלת ממדיות. אמנם השימוש במדפסות אלו בדרך כלל יהיה לא זול (תלוי גם באיזה חומר גלם אתם משתמשים עבור ההדפסה), אבל אין ספק שתוכלו ליצור עיצובים מרשימים של כל מיני פריטים דקורטיביים לחתונה. לגלות לכם סוד? ניתן אפילו להשתמש בחומר גלם-זהב עבור הדפסת תלת ממד! מדהים. אגב, ניתן להשתמש ב-למעלה מ-40 חומרי גלם במדפסות תלת ממדיות.

 

אפליקציות ורחפן: הטכנולוגיה שתשפר את האירוע

אחד הטיפים הטכנולוגיים האהובים עלינו לשדרוג החתונה, הוא הטיפ של שימוש ברחפן. בעזרת רחפן תוכלו להשיג צילומים באמת מקוריים של האירוע, מזוויות שצלם אירועים לא יכול להגיע אליהן. אלא אם מדובר בגן אירועים באמת ענק, בדרך כלל יספיק לכם רחפן אחד עבור העניין.

וטיפ אחרון מאיתנו אליכם, תשקלו לחיוב את השימוש באפליקציות שונות אשר מאפשרות לכם לנהל את רשימת המוזמנים, העברת הוראות לספקים ומוזמנים ועוד. אפליקציות אלו יכולות לעשות לכם הרבה סדר בבלגן!

עשן מתפזר