האם אפשר לבצע החזר מס דרך הטלפון?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

החזרי מס הינו תשלומי כספים אשר מגיעים לכם במידה ושילמתם סכום מס גבוהה ממה שהייתם אמורים לשלם. כמו כן, בעיקר במידה ואתם עצמאים, תוכלו לבקש החזרי מס על הוצאות הקשורות בעסק שלכם. ביצוע החזר מס הינו תהליך ארוך ומורכב, אך אם תעזרו בחברות מקצועיות בתחום או באנשי מקצוע, תוכלו לבצע זאת בצורה קלה ויעילה אפילו מהמכשיר הנייד ובמלי לצאת מהבית.

 

מה זה החזרי מס?

החזרי מס הם למעשה תשלום עבור עובדים ובעלי עסקים ששילמו מס גבוהה ממה שהיו צריכים לשלם. פערי תשלומי המס נובעים משיטת חישוב תשלום המס אשר מתבצעת לפי שיעור סכום הכנסה שנתי, אך תשלום המס עצמו מתבצע באופן חודשי. החזרי המס הם למעשה כסף ששילמתם למדינה ומגיע לכם לקבל אותו בחזרה. למידע נוסף על החזרי מס, מומלץ לבקר באתר https://www.get-tax.co.il.

 

עבור מה ניתן לבקש החזרי מס?

תוכלו לבקש כאמור החזרי מס עבור תשלומי מס רבים ששילמתם למס הכנסה שלא לצורך. כמו כן, במידה ויש לכם נקודות מס אשר לא נלקחו בחשבון בזמן חישוב תשלומי המס או שזכאותכם אליהן הגיעה במהלך שנת המס, או שיש לכם הוצאות הקשורות לעיסוק שלכם והוצאות נוספות כמו ביטוח חיים, תוכלו לבקש עליהם החזרי מס.

 

מה צריך על מנת להגיש בקשה להחזרי מס?

כדי להגיש בקשה להחזרי מס תצטרכו להעביר לפקיד השומה ריכוז הכנסות שנתי, ריכוז הוצאות, מסמכים המאשרים את נקודות המס המגיעות לכם ועוד. מדובר בהליך בקשה מורכב אשר יש להגיש במהלכו מסמכים רשמיים רבים. הגשת בקשה בצורה מרושלת שאינה מקצועית, תגרור הליך אישור ארוך ואף תביא לכך שלא תקבלו את מלוא הכסף שמגיע לכם.

 

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים החזרי מס?

לפני שאתם מבצעים החזרי מס, כדאי שתבינו כי מדובר בהליך מורכב וכי יש להגיש את הבקשה בצורה מקצועית ומסודרת. על כן, מומלץ במקרים אלה להתייעץ ולהסתייע באנשי מקצוע אשר מומחים בתחום זה. כמו כן, כדאי שתדעו שתוכלו לבקש החזרי מס עד 6 שנים אחורה משנת המס בה אתם מגישים את הבקשה.

 

כיצד אוכל לבצע החזר מס דרך הטלפון?

אם אתם לא רוצים להסתבך ואם ברצונכם לבצע החזר מס בקלות דרך הנייד, תוכלו לעשות זאת רק באמצעות חברה המתמחה בתחום. תוכלו למלא את פרטיכם מהנייד ולהעביר לחברה את כל המסמכים הרלוונטיים במידה וריכזתם אותם סמארטפון. כך שתוכלו לקבל את הכסף מבלי לטרוח או לצאת מהבית כלל.

 

החזרי מס – כבר לא מסובך כמו שחשבתם

אומנם החזרי המס הם הליך מורכב וסבוך, אך אם תיעזרו באנשי המקצוע ובחברות מקצועיות בתחום החזרי מס, תוכלו לחסוך לכם זמן וכסף רב. כמו כן, תוכלו לבצע זאת בקלות מהנייד.

מטבעות