האם יש אפליקציות שמרכזות את כל ביטוחי הבריאות

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

ניהול ביטוחי הבריאות במדינת ישראל עלול להיות עסק מתסכל ומפרח, אשר דורש מאיתנו ריכוז רב ותשומת לב לפרטים הקטנים בכדי לא להתבלבל בין סוגי ביטוחי הבריאות השונים. ישנם אנשים אשר מבצעים את הסדר והארגון בעזרת קלסרים עבים, ישנם אלו אשר מעדיפים לעשות זאת על ידי רישומים כאלו ואחרים, ואילו אחרים מעיפים לעשות שימוש בטכנולוגיה, ולהיעזר באפליקציות שונות.

אך האם קיימת אפליקציה אשר מרכזת את כל ביטוחי הבריאות?

 

ביטוח בריאות – מה זה בכלל אומר?

לפני שנענה על השאלה האם ישנן אפליקציות שמרכזות את ביטוחי הבריאות השונים. נבין תחילה מהם בכלל ביטוחי בריאות. אם כן, ביטוח בריאות הוא למעשה פוליסת ביטוח לכל דבר, אשר מטרתה היא להוות עומד תומך במקרה בו בעל הפוליסה זקוק לתמיכה כלכלית בעניינים בריאותיים שונים.

ביטוח זה כמובן, בא לידי שימוש רק במקרים בהם אין למבוטח את הסכום הדרוש לקבלת הטיפולים הרפואיים להם הוא זקוק, או במקרים בהם הוא זקוק להחזר על הוצאות לצורך טיפולים רפואיים.

 

אילו סוגים של ביטוח בריאות קיימים?

כאמור, ישנו צורך לסדר ולנהל את ביטוחי הבריאות על מנת שלא להתבלבל ביניהם וליצור אי סדר שעלול לגרום לטעויות תשלום. עם זאת, נשאלת השאלה עד כמה רבים ביטוחי הבריאות, בכדי שנזדקק למשהו שיסדר את ניהולם. ובכן מדובר על לא מעט סוגים של ביטוחי בריאות, ביניהם:

  1. ביטוח מחלות קשות – כיסוי ההוצאות הרפואיות במקרה של מחלה קשה.
  2. ביטוח תרופות – כיסוי הוצאות על תרופות מיוחדות שאינן נמצאות ומסובסדות כחלק מסל התרופות.
  3. ביטוח תאונות אישיות – פוליסת ביטוח אשר מעניקה סכום כסף כזה או אחר במקרה של כל פגיעה או מוות כתוצאה מתאונה אישית. תאונות אלו כוללות תאונות עבודה, תאונות דרכים וכדומה.
  4. ביטוח השתלות – פוליסה זו, כשמה כן היא, מציעה החזר כספי עבור הוצאות מיוחדות לצרכי השתלה כזו או אחרת.
  5. ביטוח סיעודי – ביטוח סיעודי הוא ביטוח שנועד לכסות את ההוצאות על מבוטח סיעודי שזקוק לעזרה צמודה 24 שעות ביממה.

 

האם יש אפליקציה שמרכזת את כל ביטוחי הבריאות?

כעת, לאחר שהבנו מה זה בכלל ביטוח בריאות ומדוע יש צורך לרכז את כלל ביטוחי הבריאות באופן מסודר, נוכל לפנות לשאלה האם קיימת אפליקציית ביטוחי בריאות אשר מרכזת את כל ביטוחי הבריאות. ובכן התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, והיא למעשה תלויה בחברת הביטוח שלכם.

ישנן חברות ביטוח מתקדמות, אשר בכדי להקל על המבוטחים שלה, פיתחו אפליקציות לחברת הביטוח. שם, בין היתר, נמצאים גם כל ביטוחי הבריאות שחברת הביטוח מציעה ללקוחותיה. לעומת זאת, מדובר על מספר בודד של חברות ביטוח, ועל כן התשובה שאלה "האם יש אפליקציה שמרכזת את כל ביטוחי הבריאות?", היא לא, עם מעט נגיעות של כן.

ביטוח בריאות