האם ניתן לעשות הזמנה גדולה של מוצרים לבעל החיים דרך הטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כל בעלים של חיות מחמד יודע שההתעסקות עם קנייה, סחיבה והובלה של מוצרים לחיית המחמד שלו עשויה לעלות לו בלא מעט מאמץ וזמן. אנחנו רואים את כל העניין הזה בא לידי ביטוי אצל ששון, השכן שלנו שמגדל 2 כלבים, חתול ואוגר. כואב לנו הלב בכל פעם שאנחנו רואים אותו סוחב את כל המוצרים מהאוטו שלו אל הבית. לכן, יצאנו לבדוק אם ניתן לעשות הזמנה גדולה של מוצרים לבעלי חיים דרך הטלפון עם משלוח.

 

רגע, על איזה מוצרים אנחנו בכלל מדברים?

לפני שנציין בפניכם את המסקנות שלנו מהבירור שערכנו בנושא, חשוב שתדעו בכלל על איזה מוצרים מדובר, כדי שתוכלו לדעת אם המדריך הזה פונה גם אליכם או שלא. המוצרים שאנחנו מתכוונים אליהם נכללים בכל קטגוריה שהיא שנוגעת למוצרי בעלי חיים. כלומר, אם זה מוצר שקיים בחנות לבעלי חיים, הוא נכלל בבחינה של הזמנה גדולה. ובכל זאת, כדי שתוכלו להיות בטוחים במה מדובר בדיוק, הנה כמה קטגוריות של מוצרים שנכללות באפשרות זו:

  • מזון לבעלי חיים
  • ציוד (מחסומי פה, רצועות וכו')
  • משחקים
  • מיטות
  • כלי מים ואוכל ועוד

 

אז אפשר לעשות הזמנה גדולה של מוצרים לבעלי חיים דרך הטלפון?

כדי לענות על תשובה זו (ולשמח את ששון השכן על הדרך), יצרנו קשר עם חנות חיות שיש לה כמה סניפים ברחבי הארץ. שאלנו את המוכר האם אנחנו יכולים לבצע הזמנה של משחקים, מיטה, כלי מים, כלי אוכל, שקית מזון גדולה וציוד נוסף לכלב שלנו.

המוכר קיבל את השאלה שלנו בחום וציין שהוא ישמח לקחת מאתנו את ההזמנה. כששאלנו אותו אם זה שירות שניתן על ידי כל בעל חנות בעלי חיים  בארץ, הוא אמר שיש חנויות שמאפשרות הזמנה שכזו ויש חנויות מיושנות שמעדיפות שלקוחות יגיעו לבצע את הקנייה שלהם באופן פרונטלי, גם אם מדובר בהזמנה גדולה מאוד.

 

מה לגבי משלוח?

כמובן שלא שכחנו לשאול אם אפשר להוביל את כל המוצרים שבהזמנה עד פתח הבית שלנו והתברר שהדבר אפשרי. אנחנו מתגוררים בקומה 1 בבניין ללא מעלית והיה חשוב לנו לדעת שההובלה אכן מתבצעת את הדלת של הדירה ולא עד הכניסה לבניין (מה לא נעשה בשביל ששון השכן).

מתברר שניתן לקבל את ההזמנה עם משלוח וכדאי לדעת שבמרבית המקרים זה מותנה בסכום מינימלי של הזמנה. יש מצבים שבהם תידרשו לשלם עבור המשלוח, ויש מצבים שבהם התשלום יהיה חלק מסל הקניות שלכם, כך שכדאי שתבדקו זאת.

 

כמה מילים לסיום

עכשיו אנחנו יכולים לגשת לששון ולומר לו שהוא לא צריך לסחוב יותר, ואתם? אתם יכולים ליצור קשר עם חנות שמציעה מוצרים לבעלי חיים ולברר אפשרות של הזמנה גדולה דרך הטלפון שתגיע עד פתח הבית.

אוכל לכלבים