האפליקציות שחייבים להכיר כשעוברים דירה

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

גם אתם צריכים למצוא חברת הובלה אמינה שתעביר לכם את ציוד הבית שלכם למקום חדש? רבים מאיתנו צריכים להזמין חברת הובלה שתעזור לנו לבצע את מעבר הדירה שלנו בצורה איכותית ומהירה. כיום בממוצע כל 10 שנים אנשים עוברים דירה. בעקבות המעברים המהירים הללו ובעקבות השינויים הגדולים בחיינו הפכו את התהליך הזה לקל הרבה יותר וכיום ישנן אפליקציות שחייבים להכיר כאשר אנו רוצים לעבור דירה ובזה יעסוק המאמר הבא שלנו.

 

מעבר דירה

המילה חמה ביותר שיש כיום היא מעבר דירה בקליל. מי מאיתנו לא היה רוצה לבצע מעבר דירה בצורה קלה דרך אפליקציה? נכון, אין מישהו כזה. כיום הכל נעשה קל יותר וגם מעבר דירה. דרך השימוש באפליקציות אנו מתמודדים עם פחות בירוקרטיה, עובדים פחות מול ספקים, מתעסקים פחות עם הורדת מסמכים מהאינטרנט, לא צריכים למלא, לסרוק ולשלוח לכל החברות השונות ועוד.

בכל יום נולדות עוד אפליקציות שעוזרות לנו לעבור דירה בצורה קלה הרבה יותר. בחיים לא יכולנו לדמיין דבר כזה מדהים. כיום, אנו יכולים להסתכל על מעבר דירה ולא לחוש את חום הגוף שלנו עולה לשמיים.

 

סוגי השירותים שאנו יכולים לעשות דרך האפליקציה

כן, התכנולוגיה שלנו עולה בצורה מדהימה בשנים האחרונות וכיום אנו לא צריכים כבר להסתכל רק על מודעות במקומון ראשון לציון כדי למצוא חברת הובלה. כיום ניתן לעשות הכל דרך הטלפון הנייד שלנו ובלחיצת כפתור. סוגי השירותים שאנו יכולים לקבל דרך האפליקציות הן:

שירות של עדכון או שינוי כתובת – אם בעבר היינו צריכים ללכת לסניף הקרוב של שירות האוכלוסין וההגירה, להגיד טפסים, לסרוק מסמכים, לחתום חתימות לשלוח פקסים וכל הבלאגן הזה. כיום ניתן לעשות הכל בקליק ואפילו לא לראות את הנציג.ניתוק ספקים – השירות הזה הוא השירות היעיל ביותר והחדש ביותר שיש בכל תחום מעבר הדירות בקליק.

כל אחד מהספקים צריך לדעת שאנו עוברים דירה. כיום, זה לא יכול להיות קל יותר. אנו יכולים להתנתק מכל אחד מהספקים בקליק וללא כל בעיה של שירות טלפונים איטי, בקשות התנתקות שונות וזמן המתנה ממושך בטלפון. העברת החשבונות – תחום נוסף הוא העברת חשבון החשמל, הגז, המים והארנונה.

 

מה הן האפליקציות המושלמות האלו?

כיום, ישנם כמה אפליקציות מובילות מאד בתחום מעבר הדירה בקליק. ישנם אפליקציות שדואגות רק לתחום אחד וישנן כאלה שמבצעות הכל כחבילת מעבר אחת. האפליקציות המובילות הן: MaZeKal, overbayt, avarty, mavardira ועוד. כל אחת מהאפליקציות הללו מספקת סוג אחר של שירות במחירים שונים.

 

לסיכום:

כעת שהבנתם שקל הרבה יותר לעבור דירה בעידן הטכנולוגיה שאנו נמצאים בו היום אין סיבה לחשוש כלל מכל הבירוקרטיה. עכשיו, במקום לדחות את רגע המעבר בגלל טפסים, אישורים, טלפוניים, זמני המתנה ונציגים אתם יכולים לבצע הכל בלחיצת כפתור וללא זמן המתנה ממשוך.

לעבור דירה