הטכנולוגיות החדשניות בתחום רפואת השיניים

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום רפואת השיניים בישראל ובעולם. את התוצאה של השינוי הזה אנחנו רואים לאו דווקא בשיניים של המטופלים, אלא ברגליים שלהם. שכן, מטופלים רבים בוחרים להגיע באופן תדיר אל מרפאת השיניים ללא חשש כפי שהיה להם בעבר. לאחר ששמענו את המידע המפתיע הזה מרופאי שיניים מוסמכים, יצאנו לבדוק מה המניע לשינוי זה. הישארו אתנו ותגלו את התשובה.

 

מה הקשר בין המניע לבין הטכנולוגיות החדשניות בתחום רפואת השיניים?

יכול להיות שקראתם את פסקת הפתיחה ותהיתם "מה הקשר בין העובדה שאנשים מגיעים יותר אל מרפאות שיניים לבין הכותרת של המאמר?" ובכן, הכותרת רמזה לכם שיש קשר בין השניים. משיחות שערכנו עם מומחים בתחום רפואת השיניים, התברר לנו שהעובדה שאנשים פוקדים יותר ויותר את מרפאות השיניים קשורה לטכנולוגיות החדשניות שיש כיום בתחום רפואת השיניים.

שכן, הטכנולוגיות הללו מאפשרות לעבור טיפולי שיניים באופן בטוח יותר, איכותי יותר ובמרבית המקרים גם פחות כואב. הישארו אתנו ותגלו מהן הטכנולוגיות הללו.

 

הטכנולוגיה החדשנית בתחום רפואת השיניים מספר 1 : טיפולי שיניים שמתבצעים בהרדמה מלאה

מרבית האנשים חוששים להגיע אל מרפאות השיניים בעקבות אי וודאות בכל הנוגע להליך המורכב. שכן, הטיפולים כוללים לא פעם את הפרטים הבאים:

  • טיפולים שמצריכים שימוש בכלים שונים שעשויים להיראות מפחידים
  • כאב בעוצמות משתנות ועוד

אם אתם חוששים גם כן מטיפולי שיניים בעקבות הדברים הללו, כדאי שתדעו שאתם יכולים לעבור טיפול שיניים בהרדמה  מלאה מחוץ לבית החולים. הדבר יאפשר לכם שלא לראות את הכלים שנעשה בהם שימוש וכמובן שגם לא תרגישו בכאב במהלך הטיפול.

 

הטכנולוגיה החדשנית בתחום רפואת השיניים מספר 2: השתלת שיניים בסיוע של מחשב

השתלים הדנטליים הפכו להיות אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר בארץ. הדבר נובע כנראה בעקבות אחוזי הקליטה הגבוהים שלהם בטווח קצר יחסית. בשנים האחרונות התפתחה טכנולוגיה חדשה שכוללת תוכנת הדמיה מתוחכמת שמתכננת מראש את כל הליך ההשתלה. התוכנה כוללת הדמיה תלת ממדית, מדפסת תלת ממדית ואפילו תוכנה שמאפשרת לעצב בתלת ממד. הפריטים הללו מאפשרים לעבור את ההליך באופן הטוב ביותר עם כמה שפחות סיכונים לזיהומים כפי שהיה בעבר הרחוק.

 

איך תוכלו לדעת שבמרפאה שלכם יש אמצעים טכנולוגיים מתקדמים?

לא בכל מרפאת שיניים תוכלו למצוא אמצעים טכנולוגיים מתקדמים כאלו. כך שחשוב שתערכו בירור מקיף מראש ותשאלו מכרים, חברים או קרובי משפחה איפה הם עוברים את טיפולי השיניים שלהם. תבררו כמובן אם יש במרפאה אמצעים טכנולוגיים כפי שצוינו לעיל. במידה וכן, תבחרו את המרפאה  המתאימה לכם ביותר ותתאמו תור.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הטכנולוגיות החדשות בתחום רפואת השיניים. כעת, לאחר שאתם מכירים אותם מקרוב, נותר לנו רק לאחל לכם שתמצאו בהקדם האפשרי את המרפאה הטובה ביותר בתחום.  בהצלחה!

טיפול שיניים