היסודות של פרסום ביוטיוב: איך זה עובד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בעלי עסקים שמבינים עניין, יודעים כי יוטיוב נחשבת לאחת הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום העסק מסיבות שונות. עובדה זו גורמת לבעלי עסקים שונים להתעניין בתחום, כדי להבין מה היסודות של הפרסום ואיך בדיוק הוא עובד. יצאנו לבדוק את הנושא, כדי לסגור פינות עבור המתעניינים וחזרנו עם מדריך מקיף ומעמיק. הישארו אתנו ותצאו מומחים בכל הנוגע ליסודות הפרסום של פלטפורמה זו.

 

רקע קצר אודות יוטיוב

רגע לפני שנציג בפניכם את היסודות של הפרסום ביוטיוב, עליכם לדעת פרטים כלליים אודות הפלטפורמה. מדובר ברשת החברתית שנמצאת נכון להיום במקום ה – 2 במבחן הפופולאריות. יוטיוב מתורגמת ל – 80 שפות בערך ובכך היא בעצם מאפשרת להגיע אל 95% מאוכלוסיית הגולשים ברחבי העולם כולו. מרבית הגולשים הם צעירים בגילאי 18 עד 43 ויש כמובן גם מי שמעל ומתחת לגילאים הללו.

פרסום ביוטיוב

היסוד ה – 1 של פרסום ביוטיוב: מודעה לרשת מדיה

האפשרות הראשונה לפרסום ביוטיוב הינה מודעה לרשת המדיה. אם גלשתם בעבר ביוטיוב, אתם כנראה יודעים במה מדובר. שכן, זו מודעה שמופיעה מימין לסרטון שבו אתם צופים ומעל לכל רשימת הסרטונים הבאים שמוצעים לכם.

אם אתם מסתכלים על המסך בנגן גדול, המודעה עשויה להופיע מתחת לנגן שלכם. כדאי שתדעו שהאיכות במצב שכזה היא העניין, כך שעדיף להימנע משאלות כמו כמה עולה פרסום ביוטיוב? פשוט בגלל שהעלות תשתלם לכם בסופו של דבר, כל עוד תערכו את הפרסום באופן מקצועי ואיכותי.

 

היסוד ה – 2 של פרסום ביוטיוב: מודעת שכבת על

היסוד השני כולל מודעות שכבת על. מדובר בעצם במודעות שנראות כשקופות למחצה והן מופיעות בחלק התחתון של המסך. כלומר, אם אתם צופים כעת בסרטון, אתם תראו בתחתית המסך פס מלבני ובו תופיע המודעה בשקיפות, כך שתוכלו להמשיך ולראות את הסרטון באין מפריע.

פרסום ביוטיוב

היסוד ה – 3 של פרסום ביוטיוב: מודעות וידאו

היסוד השלישי אלה מודעות שכולם מכירים. מדובר במודעות וידאו שמוצגות לפני הפעלת הסרטון. מודעות אלו ניתנות לדילוג לאחר המתנה של כ – 5 שניות (במידה והצופה בוחר לעשות כך). ראוי לציין כי הן ממוקמות במקומו של הסרטון, על מסך מלא.

הן יכולות להופיע גם במהלך הסרטון וגם לאחר שזה הסתיים. מי שבוחרים במודעות פרסומיות אלו, צריכים לתפוס את תשומת הלב של הצופה. שכן, המטרה הסופית היא לגרום לו להתעניין יותר בפרסומת מאשר בסרטון שלשמו הוא הגיע לאתר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הם היסודות של פרסום ביוטיוב. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק לפנות אל חברת פרסום מומלצת ומוכרת ולהסתייע בשירותיה. אנו מאחלים לכם שתיישמו את המידע שנכתב לעיל ותצאו מכאן עם פרסומת איכותית שתביא לכם את קהל היעד המתאים ביותר עבורכם.

פרסום ביוטיוב