הכירו את האינסטהבלוק

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

לפני כמה ימים חגגנו יום הולדת וקיבלנו המון מתנות מיוחדות. המתנה המיוחדת ביותר שקיבלנו הייתה משלוח שהגיע ממכר וותיק שלא ראינו מעל לעשור. הוא בחר להעניק לנו תמונה משותפת מהטיול בהודו. מדובר בתמונה שמזכירה לנו רגעים יפים של אושר.

אם אתם תוהים למה אנחנו מציינים זאת, נאמר לכם כי התמונה הגיעה כשהיא מודפסת על עץ. לאחר זמן מה גילינו שמדובר באינסטהבלוק והחלטנו להכיר אותו לכל דורש. הישארו אתנו ותכירו את האינסטהבלוק מקרוב.

 

אינסטהבלוק – מה זה?

אינסטהבלוק זו בעצם תמונה שהודפסה על גבי ריבוע עץ. את התמונה ניתן להדפיס בגדלים שונים, בהתאם לצורך שלכם. אנחנו למשל קיבלנו תמונה בגודל סטנדרטי של 10 על 15. כדאי שתדעו שיש אינסטהבלוק בגודל 15 על 15 ויותר. יש מגוון עצום של אינסטהבלוקים ברחבי הרשת ואתם יכולים פשוט לבחור את האינסטהבלוק שעונה על הדרישות שלכם.

מודעות

איך מזמינים אינסטהבלוק?

הזמנה של אינסטהבלוק יכולה להתבצע בקלות מהמחשב הנייד שלכם או מהפלאפון. שכן, מדובר בכניסה מהירה אל אתר שמציע שירותי הדפסה של אינסטהבלוק. ברגע שתיכנסו לאתר כזה, תצטרכו לבחור את הדגם המתאים לכם. אנחנו מתכננים למשל להדפיס אינסטהבלוק בקרוב ואנו נבחר סט של 4 אינסטהבלוקים מלבניים. הבחירה מוצגת ברוב האתרים באופן נוח. הנה דוגמא לאפשרות בחירה שעשויה להיות מוצגת בפניכם באתרים השונים:

  • סט של 5 אינסטהבלוק בגודל 10X15
  • סט של 3 יחידות בגדלים שונים
  • סט של 4 אינסטהבלוקים מלבניים ומרובעים

החשיבות בבחירת אתר אמין ומקצועי

קוראים יקרים, חשוב מאוד שתערכו בירור מעמיק רגע לפני שתבצעו הזמנה של אינסטהבלוק. שכן, יש מגוון רחב של אתרים, ולא כולם נחשבים לאמינים ומקצועיים. אתם הרי צריכים לדעת שבסופו של דבר תקבלו אינסטהבלוק איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן ויהיה זהה לזה שהזמנתם באתר. בדקנו איך תוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים הזמנה על הצד הטוב ביותר וחזרנו עם טיפ שכדאי לכם ליישם.

 

טיפ להזמנת אינסטהבלוק

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים הזמנה על הצד הטוב ביותר, עליכם לערוך חיפוש ברחבי הרשת ולקבל המלצות מצד גולשים. אנחנו למשל שאלנו את המכר שלנו מאיזה אתר הוא הזמין את האינסטהבלוק.

אתם יכולים להיכנס לפייסבוק, גוגל או לאינסטגרם ולשאול את הגולשים: האם קניתם לאחרונה אינסטה בלוק? אם כן, מאיפה קניתם אותו? האם אתם מרוצים? האם קיבלתם את האינסטהבלוק במשלוח עד הבית או דרך הדואר? רק לאחר שתקבלו תשובות והמלצות בנושא, תוכלו לפנות אל החנות ולבצע הזמנה בידיעה שבחרתם נכון.

 

כמה מילים לקראת סיום

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם שתבצעו הזמנה נכונה של אינסטהבלוק. הזמנה שכזו תאפשר לכם ליהנות מתמונות שיעשו לכם טוב על הלב לאורך זמן רב.

חגג יום הולדת