לפעמים חלומות מתגשמים: הכל על בובות הפופ אפ בעיצוב אישי

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אם גם אתם אספנים נלהבים של בובות פופ, כאלה שחייבים לרכוש כל בובה חדשה שיוצאת לשוק, ומחזיקים ראש אילו סדרות ודגמים יש, כדאי מאוד שתשקיעו כמה דקות בקריאת המאמר הזה. אנחנו הולכים לתת לכם כאן חדשה מרעישה: אתם יכולים לעצב לעצמכם בובת פופ על פי הטעם האישי שלכם. כן, מה ששמעתם! תוכלו לעצב בובה מכף רגל ועד ראש. מוכנים? קדימה, בואו נצא לדרך.

 

אז מה זה בכלל בובות פופ?

בובות פופ הן אחד הטרנדים הלוהטים של השנים האחרונות. מדובר על בובות קטנות של דמויות שונות. הבובות לרוב מייצגות אנשים מפורסמים: מנהיגים פוליטיים, גנרלים חשובים, ספורטאים מפורסמים, או דמויות מסרטים מפורסמים או מסדרות טלוויזיה כמו מלחמת הכוכבים או הארי פוטר.

כך ישנן מעין סדרות או קולקציות של בובות, וישנם אנשים שממש מכורים לבובות האלה. מי שמתעניין בפוליטיקה ישראלית יכול לאסוף בובות פופ של דמויות מפתח בפוליטיקה הישראלית. המכורים להארי פוטר יכולים לאסוף בובות של שלל דמויות מפתח מהסדרה. עבור האספנים הרציניים, כל בובה חדשה שמושקת היא אירוע היסטרי והם פשוט חייבים להשיג אותה כמה שיותר מהר.

בובות פופ

מהי בובת פופ בעיצוב אישי?

כמובן שאוסף בובות פופ זה דבר חביב ונחמד, אבל למה לעצור בבובות פופ שמגיעות מהמפעל בצורה מסוימת? למה לא לעצב לעצמכם את בובת הפופ שאתם רוצים? בובת פופ בעיצוב אישי היא בובת פופ לכל דבר, רק שאתם בוחרים איך יראו הפרטים שלה.

תוכלו לבחור האם מדובר על בובה של זכר או של נקבה, מה יהיה צבע הגוף, איך ייראו העיניים, מה תהיה התספורת של הבובה, באיזה צבע יהיה השיער, האם יהיו לבובה משקפיים, מה בדיוק היא תלבש, והאם יהיו לה אביזרים. תוכלו גם להזמין קופסה אישית שנושאת את הכיתוב של השם שלכן עליה.

 

למה לקנות בובת פופ בעיצוב אישי?

אם אתם אוהבים בובות ופסלונים, ובמיוחד אם אתם כבר אוספים בובות פופ, מדובר בפינוק נחמד מאוד. כך תוכלו להוסיף לאוסף שלכם משהו עם נגיעה של טעם אישי ולא מוצר שמשווק בייצור המוני. ליד כל הבובות של הדמויות המפורסמות תוכלו לפגוש גם את הבובה שאתם בעצמכם עיצבתם. כמובן שמדובר גם על מתנה די מגניבה, תוכלו לעצב את הבובה בצורה שאתם יודעים שחבר שלכם יאהב ולהעניק לו אותה ביום ההולדת או בהזדמנות אחרת.

 

כמה עולה בובת פופ בעיצוב אישי?

בובת פופ בעיצוב אישי תעלה לכם כ- 600 ₪, אם תרצו להוסיף לה אביזר אחד תשלמו עוד 25 ₪, ואם תרצו להוסיף לה שני אביזרים תשלמו עוד 40 ₪ בסך הכל. קופסא עם כיתוב תעלה עוד 60 ₪.

 

סיכום

בובת פופ בעיצוב אישי היא מתנה סופר שווה לכם או לחברים שלכם. למה אתם מחכים?

בובות עיצוב אישי