הכל על נטפליקס: תכנים, מסלולים, מחירים ועוד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

נטפליקס הפופולרית פעילה משנת 1997 ובתחילת דרכה הייתה בכלל חברה להשכרת DVD באמצעות הדואר.

כיום היא נחשבת לשירות הסטרימינג המוביל בארץ ובעולם, עם כ-130 מיליון מנויים.

בשנים האחרונות מכהנת נטפליקס גם כחברת הפקות מהגדולות בעולם, המשקיעה בהפקת תכנים מקוריים ובתקציבים גבוהים יותר מאלו של אולפני הוליווד.

כל תכני נטפליקס זמינים לצפייה חופשית למנויים באמצעות כל מכשיר המחובר לאינטרנט, כמו טלוויזיה חכמה, סמארטפון, מחשב, טאבלט וכמובן סטרימרים. חלק גדול מהתכנים כאמור מקוריים לחלוטין אך ניתן למצוא גם סדרות וסרטים אהובים שנמצאים בספריית הבחירה. עוד כדאי לדעת שקרוב ל-75% מהתכנים מתורגמים (או מדובבים) לעברית. נטפליקס בישראל אף הוסיפה סדרות מקור ישראליות ומגוון סרטי ילדים מדובבים.

ממשק נטפליקס פועל בעברית ומאפשר חיפוש מהיר וחוויית צפייה אינטואיטיבית פשוטה, עם ניווט פשוט והמלצות לצפייה למתלבטים. קיימת אפשרות ליצור פרופיל אישי, כך שכל אחד מבני המשפחה יקבל בכניסה לפרופיל שלו המלצות מותאמות אישית לצפייה.

 

חבילות הצפייה והעלויות בנטפליקס

חבילת הבסיס – צפייה במכשיר אחד ובאיכות רגילה בעלות של 29.90 ₪ לחודש.

חבילה סטנדרטית – צפייה משני מכשירים בו זמנית (טלוויזיה וסמארטפון למשל) ובאיכות HD בעלות של 39.90 ₪ לחודש.

חבילת פרימיום – צפייה בארבעה מכשירים בו זמנית, באיכות אולטרה HD בעלות של 49.90 ₪ לחודש.

החבילות אינן כרוכות בהתחייבות ומציעות חודש ראשון חינם, ללא עלות על ההתקנה. ההתקנה וההרשמה לשירות מתבצעת עצמאית בצורה נוחה ופשוטה על ידי הלקוח וכך גם ההתנתקות. אם תרצו לבטל את המנוי לנטפליקס, יש להיכנס לדף החשבון וללחוץ על "בטל מינוי". זה הכל. אם ביטלתם את המינוי לפני סוף תקופת החיוב (כלומר, במהלך החודש שעליו כבר שילמתם), תמשיכו לקבל גישה פתוחה עד לסוף תקופת החיוב הנוכחית ולא עד לרגע הודעת הביטול.

רוצים להשוות בין חבילות נטפליקס לשירותי טלוויזיה נוספים? היכנסו לאתר סמארט קאט ותוכלו לקבל את כל החבילות, המחירים והמבצעים הקיימים בשוק.

 

ועוד כמה פונקציות שכדאי להכיר

אם אתם בודקים ציון של סרטים וסדרות ב-IMDB או ב-Rotten tomatos, תוכלו להוריד את ההרחבה החינמית  Netflix Enhancement Suite ולקבל אליכם את כל המידע ישירות.

ספריית נטפליקס ישראל מצומצמת יותר מזו של ארה"ב. כדי להגדיל את היצע התכנים, מומלץ להוריד VPN מתאים (כמו למשל שירות ה-VPN הפופולרי nordvpn) ולהתחבר דרכו.

תוכלו להוריד סרטים וסדרות מנטפליקס לטלפון הנייד ולצפות בהם מכל מקום! ברכבת, בפארק, אפילו בארוחת הצהריים במסעדה.

האלגוריתם של נטפליקס מנתח את הצפיות שלכם, על מנת להציג לכם תוכן מותאם אישית. ולכן מתוך אלפי התכנים, תקבלו כמה עשרות בלבד. אם אתם מעדיפים לשמור על ראש פתוח, לגלות את התכנים הנצפים ביותר ולשמור על היסטוריית צפייה נקייה, פתחו משתמש אחד נוסף מתוך החמישה האפשריים שניתן לפתוח והשתמשו בו רק כדי לצפות בהמלצות של נטפליקס. כך לא תפספסו שום תוכן ותישארו תמיד מעודכנים במה שנטפליקס מציעה למשתמשים חדשים.